A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Runner 200 Vxr 2003 (198)

Runner 200 Vxr 2003 (198) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez egy jó motor

Szöveges ítélet

Minden robogós akar egyszer egy ilyet :)

Én is először 50-essel kezdtem, majd hamar rájöttem, hogy a Budapesten az nem egy életbiztosítás, így jött a 125, ami már sokkal jobb, de kereszteződésben, előzésnél még mindig kellett imádkozni és fogat összeszorítva Lalit idézni az Üvegtigrisből ("Mennyé, mennyé, mennyémennyémennyé!"). Így hát jött a jogsi és a Runner!

Ez a Runner Polini variátorral, Leo Vince 4Road kipufogóval, fém fékcsövekkel van felszerelve. Én 2007. májusban vettem, már így, ami külön jó volt, mert ezeket pont én is szerettem volna lecserélni.
A szakirodalom szerint a 180 FXR volt A robogó, de szerencsére ezzel a variátorral a VXR ugyanolyan jó motorikusan, de sokkal jobb a többi paraméterben.

A motor iszonyat jól megy, városban kevés az ellenfél, így nyugodtan előre lehet merészkedni pirosnál, mert indulásnál senkit nem fogunk fenntartani, plusz a legtöbb veszélyes helyzetet izomból meg lehet vele oldani.
Gyorsulása 80-90-ig nagyon egyenletes, mindenhol nagyon szépen tol gázadásra.
Végsebessége óra szerint 125 km/h körül van, amihez viszonylag sok idő és space kell (a relatíve kis végsebesség a variátor miatt van, az elsősorban a gyorsulást növeli, de csökkeni a végseb-et, bár anélkül sem lenne sokkal több).
Elég magasan kell ülni rajta, ami furcsa, de nem zavaró (én 180 vagyok, a lábam még pont leér).
A futóműve nagyon kemény, érdemes vele arra járni, ahol már sikeresen megvolt az útfelújítás és ott is kerülni a csatornafedeleket, cserébe minden kanyar felér egy kisebb orgazmussal (kis mihez szokott :)).
Van rajta szép magas sötét plexi, ami arra jó, hogy az út ne tükröződjön a szemedbe, de szelet nem igazán fog fel, bár egyszer olyen szögben esett az eső, hogy szépen felfogta, nem lettem vizes, de azóta mindig más szögben esik vagy én megyek rossz irányba, nem tudom.
Csomagtartója egész nagy, bár nekem a plusz doboz is mindig tele van.
A lábfűtés arra az egyre jó, hogy pirosnál a kezet oda lehessen tenni és melegítse, másra nem.
A hangja a sportkifugóval gyönyörű és biztonságos, szinte mindenki időben észreveszi, kb. 10 méterre előre nyílik szét a kocsisor vagy engednek el a rakparton (egyszer visszatettem a kipufogóba a hangtompítót, de folyamatos halálfélelmem volt, annyira nincs hangja).
Két személlyel a gyorsulása szinte alig változik, csak kicsit kényelmetlen ha nem közeli hozzátartozó és más nemű az utas.
Sajnos az ideális keréknyomást még keresem, mert ha nagyon sok van benne, akkor jobban ráz, ha nagyon kevés, akkor meg kanyarban csúszik, mintha taknyos halon mennék, pedig jó a futómű és a gumik is (Michelin Pilot). De előbb-utóbb meglesz.
Én rendszeresen 15-20 km-t megyek vele naponta kétszer városban, arra tökéletes. Ezen kívül max. rövidebb túrákra használható, arra egészen élvezetes, de 100+ km-nél már kényelmetlen minden (ülés, szél, erő, stb.).

Az egész motor annyira dinamikus és sportos formáját és menetteljesítményét tekintve, hogy nem véletlenül viseli a robogók királya címet (ilyenkor mindig el is morzsolok egy könnycseppet...). Mérete idális városi használtra: relítve kényelmes és elég nagy, hogy észrevegyék, de még könnyen lehet vele manőverezni kis helyeken.

Ami jó:
- piros
- gyors
- szép
- futómű jó úton

Ami szar:
- 0-30 között gyári verzió nem igazán jól gyorsul, erre jó a Polini variátor, azzal tökéletes
- futómű rossz úton
- a középső merevítés miatt nem lehet dinnyét vinni a két láb között :)
- az ülés kicsit lejt, viszont jól tapad, aminek az a következménye, hogy a nadrág úgy marad ahogy felülök, de a nadrágban én csúszok lefelé, így lassan szétnyomódnak a tojások...
- a lábtartó rész kényelmetlen, én rendszeresen az utaslábtartót használom vagy az első idomra teszem a lábam

Hibalista

- Eddig semmi szerencsére, az akksi egyik saruja szokott néha rosszul érintkezni, ilyenkor nem indul, de egy kicsi ütés az ülésre és megy is :)

Ide hordtam szervizbe

APE Kft., Vasút u. 26.
Sufniszerelő hatású, de hivatalos márkaszerviz. Hivatalos árai is ennek megfelelőek, de a szerelők értenek hozzá és segítőkészek.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.