A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Rc 600 1989 (554)

Rc 600 1989 (554) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drágaság !

Szöveges ítélet

Sajnos ritkán van időm használni mert eléggé elfoglalt vagyok.Én kivételelsen erdőjárót csináltam belőle, többek közt azért is mert nem nagyon van rajta rendszám. Sokmindent el tudok magyarázni a rendőrnek, de kétlem hogy azt bevenné , hogy 50 köbcentis a gép. Főleg ha hallja a hangját. (Arrow dob van rajta). Igazából problémám nemsok volt még vele. Az elindítása az egy érdekes művelet ... valamiért mindig lemerül az akksi. Vagy nincs töltés vagy nem veszi az akksi a töltést. (Ezen a problémán még dolgozok). Egy napig kell tölteni az akkut és azután is még rá kell kötni egy autóra hogy elinduljn.(hidegen) Ha már egy kicsit is meleg akkor könnyen indul. A berugását meg el kell felejteni hidegen. Melegen is csak akkor ha olyan kedve van, vagy ha rájössz a techikájára.
De ha már jár a motor akkor kimegy a világból. Csatlakoznék az előttem szólóhoz , hogy tényleg szereti szétrázni magát. Pár csavart már én is elhagytam róla. A gyorsulásával ki vagyok békülve. Nem egy rakéta de nekem elég. 42-es lánckerékkel vettem, azt most a "téli generál" alatt lecseréltem egy 50-es re. kicsit kevesebb a vége (130). De elég az a földútra . A hagja zsír. Szépen szól az ARROW dob. Főleg a nincs benne a végébe a "dugó". Gyilkos hangja van.
Már 2-300 méterről szedik össze a gyerekeket a szülők ha hallják hogy jövök. 4 üteműhöz képest meglepő módon szereti a magas fordulatot, és ott szól csak igazán :)
A fogyasztás 10L, ahogy én használom, ha nagyon akarom tudom 6L körül is tartani. De minek ? Lassan a roborómmal is tudok menni. A súlyát kicsit sokallom(kb. 170kg) Egy 40-est igazán leadhatna, de sajna ennek nagyrésze a blokk. Ha eladnám akkor is csak a súlya miatt.
De szerintem szerencsém volt vele, mert egy kereskedésből vettem akik olaszból hoztak be motorokat, és eddig bármelyik részét megbontottam (csak kíváncsiságból) csak a gyári alkatrészekkel találkoztam. És azok is még jó állapotban voltak.
a Gázkar egy kicsit szorul és nem tudok vele mit csinálni,párszor már fullgázon beszorult egy pillanatra (erdőbe) hát azt hittem hogy infarktust kapok, már bekentem zsírral, zsírsprayel, WD40-el, de egyik se az igazi, most letöröltem róla mindent és csak úgy szárazon forog. Kicsit a külselyén is alakítottam . Kapott egy másik fejidomot, egy sárvédőt és kicsit átszabtam az oldalidomot. Már csak a festés a híjja, de a szín már megvan. :))

Hibalista

- Valamiért nincs töltés,

Ide hordtam szervizbe

sk

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 16500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.