Drágaság !
Szöveges ítélet
Sajnos ritkán van időm használni mert eléggé elfoglalt vagyok.Én kivételelsen erdőjárót csináltam belőle, többek közt azért is mert nem nagyon van rajta rendszám. Sokmindent el tudok magyarázni a rendőrnek, de kétlem hogy azt bevenné , hogy 50 köbcentis a gép. Főleg ha hallja a hangját. (Arrow dob van rajta). Igazából problémám nemsok volt még vele. Az elindítása az egy érdekes művelet ... valamiért mindig lemerül az akksi. Vagy nincs töltés vagy nem veszi az akksi a töltést. (Ezen a problémán még dolgozok). Egy napig kell tölteni az akkut és azután is még rá kell kötni egy autóra hogy elinduljn.(hidegen) Ha már egy kicsit is meleg akkor könnyen indul. A berugását meg el kell felejteni hidegen. Melegen is csak akkor ha olyan kedve van, vagy ha rájössz a techikájára.
De ha már jár a motor akkor kimegy a világból. Csatlakoznék az előttem szólóhoz , hogy tényleg szereti szétrázni magát. Pár csavart már én is elhagytam róla. A gyorsulásával ki vagyok békülve. Nem egy rakéta de nekem elég. 42-es lánckerékkel vettem, azt most a "téli generál" alatt lecseréltem egy 50-es re. kicsit kevesebb a vége (130). De elég az a földútra . A hagja zsír. Szépen szól az ARROW dob. Főleg a nincs benne a végébe a "dugó". Gyilkos hangja van.
Már 2-300 méterről szedik össze a gyerekeket a szülők ha hallják hogy jövök. 4 üteműhöz képest meglepő módon szereti a magas fordulatot, és ott szól csak igazán :)
A fogyasztás 10L, ahogy én használom, ha nagyon akarom tudom 6L körül is tartani. De minek ? Lassan a roborómmal is tudok menni. A súlyát kicsit sokallom(kb. 170kg) Egy 40-est igazán leadhatna, de sajna ennek nagyrésze a blokk. Ha eladnám akkor is csak a súlya miatt.
De szerintem szerencsém volt vele, mert egy kereskedésből vettem akik olaszból hoztak be motorokat, és eddig bármelyik részét megbontottam (csak kíváncsiságból) csak a gyári alkatrészekkel találkoztam. És azok is még jó állapotban voltak.
a Gázkar egy kicsit szorul és nem tudok vele mit csinálni,párszor már fullgázon beszorult egy pillanatra (erdőbe) hát azt hittem hogy infarktust kapok, már bekentem zsírral, zsírsprayel, WD40-el, de egyik se az igazi, most letöröltem róla mindent és csak úgy szárazon forog. Kicsit a külselyén is alakítottam . Kapott egy másik fejidomot, egy sárvédőt és kicsit átszabtam az oldalidomot. Már csak a festés a híjja, de a szín már megvan. :))
Hibalista
- Valamiért nincs töltés,
Ide hordtam szervizbe
sk
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 16500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |