Cuore sportivo - ekg szükséges
Szöveges ítélet
Olyan robogót akartam, ami bírja a nyolcvanas utazót, nincs rajta rendszám, és szép. Az utóbbin lehet vitatkozni, nekem mondjuk bejön. Néztem én mindenféle járgányt, aztán megláttam egy runnert, és a kérdés nagyjából eldőlt. Az ötvenes kicsi nekem, (lásd lent), a 180-asokat meg mind széthajtották a versenyző fiatalok, úgyhogy maradt az arany középút. Igazából ez nem is VX, hanem FX mert a régebbi eresztésből van, kétütemű, így jobban ugrik állítólag, de nem tudom, a négyüteműt nem próbáltam.
Már megfogadtam, hogy legközelebb japán motort veszek, mert nekem sajnos szempont a megbízhatóság. Gyűlölöm ha egy motor egyszercsak megáll alattam (ha autó tenné, akkor is gyűlölném) de ha éppen megy, nagyon jó. Nem mondom, hogy mindenért kárpótol, de jó. (Kicsit öreg vagyok már ezekhez a szeretem-gyűlölöm románcokhoz.)
Messzire lekom a munkahelytől, napi 80-90 kilométert járok vele, ezért kell, hogy városon kívül a nyolcvanas kilencvenes tempót tartani lehessen vele. Ha beérek a városba, akkor kerül persze igazán elemébe, de ha én is ott laknék, lehet egy ötvenessel is beérném. De az is lehet, hogy nem.
Hibalista
- Hát nem nagyon derült ki. A motor többször menetben egyszercsak megállt. Kicseréltek egy főtengelyszimmeringet mert állítólag az volt az oka. Aztán máskor megint megállt és platón ment haza. Most épp megy. (mint állat)
Ide hordtam szervizbe
Csiki Bege Motorplaza. Nem jók. (lassú, márkaszervíz létére célszerszámra kellett várni, igért alkatrészt 3-4 próbálkozásból szerezték be, mert mindig elfelejtették.)
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |