A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera

RC 125 Top Rally 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Anyád demizsonnal!!!

Szöveges ítélet

Már eléggé meguntam a simsont, úgy éreztem, hogy ideje váltani! Természetesen anyagi lehetőségeim meglehetősen korlátozottak voltak (értsd: kilógott a seggem a gatyából!) Elkezdtem böngészgetni az interneten 120 rongy alatti gépeket szempontok: powerszelep, 2 ütem, cross vagy enduro! Ezért a pénzért kétféle motor kapható nálunk: döglött japán meg kicsit gázos digó... Meg is néztem pár döglött ferde szeműt (volt olyan DT ami úgy ment, mint a simsonom:P, mtx-ek amik már kiadták lelküket). Aztán kipróbáltam a Gilerát! Ment mit a golyó, működött a power, szépen klattyant a váltó! Persze villany csak annyi, hogy gyújtás legyen. A kábelköteg még fönt volt, de minden le volt vagdalva... Meg is egyeztünk, másnapra ígértem hogy megyek a gépért. Fél éjjel forgolódtam álmatlanul, hogy ha a szocimoci után digót veszek az "cseberből vederbe" lesz, de nem volt mit tenni... kiköhögtem, elhoztuk.
Első teendőm volt a féket légteleníteni. Igazi Brembo, fogja, mint szar a fehér gatyát! Majd elvittem Cingihez a bringát (meg néhány sört ösztönzőnek), hogy legyen világosság (értsd: működő elektromos rendszer) , mert az jó! Aztán ott is hagytam nála, mert 3 napig izzadt vele, mire összehozta! Végre összeállt a gép.
Ez egy igazi terepmotor! Rövid 1-2-3, hosszabb 4-5-6 fokozat. 0-ról nyolcvanra annyi idő alatt gyorsul, amíg azt mondod, h qrvaanyáááááááááád!!!! (na jó gyári adat: 1/4 mérföldet 16,7 mp alatt teszi meg 117,1 km/h-ra gyorsluva, de 100 fölött 120-ig már nem nagyon húz, na de addig!!! :D) A hosszú első és hátsó rugóutak miatt úgy megy át a terepakadályokon, mintha ott sem lennének! 80-nal is repeszthetsz földúton. Kb. 30 LE-s asszem 8000-nél nyit a power, és onnantól már csak gangolsz fölfele! A nagy rugóutakhoz nagy ülésmagasság is társul én ~180 cm magas vagyok, de csak lábujjhegyen ér le a lábam. Ez néha elég zavaró! (főleg, ha épp meg akarsz támaszkodni valahol :P) Műszaki gondom eddig Egyáltalán nem volt (vagyis csak az amit megörököltem), nagyon megbízható kis gép annak ellenére, hogy olasz! (az alfások már biztosan kiabálnak) De írok, amint lesz valami.
Nem tudom, hogy milyen gép lesz utána, de ennyi pénzért nem hiszem, hogy kaphattam volna jobbat! Csak ajánlani tudom a típust!

Hibalista

- -Gyakorlatilag újra kellett kábelezni! Vidéken vettem a motort és ott "könnyítettek" rajta...
- -Féket kellett légtelenítenem
- -Egyébként semmi nem romlott el rajta! (még most is csodálkozom)---> csak kötelező, kopó alkatrészek!

Ide hordtam szervizbe

Repülőgép-műszerész barátom, szikrázik amihez hozzáér!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én. Csak "néger" munkák.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? S50B vázban (nagy tankos) S51 blokk (négygangos) Következő motorja? majd meglátjuk...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.