Anyád demizsonnal!!!
Szöveges ítélet
Már eléggé meguntam a simsont, úgy éreztem, hogy ideje váltani! Természetesen anyagi lehetőségeim meglehetősen korlátozottak voltak (értsd: kilógott a seggem a gatyából!) Elkezdtem böngészgetni az interneten 120 rongy alatti gépeket szempontok: powerszelep, 2 ütem, cross vagy enduro! Ezért a pénzért kétféle motor kapható nálunk: döglött japán meg kicsit gázos digó... Meg is néztem pár döglött ferde szeműt (volt olyan DT ami úgy ment, mint a simsonom:P, mtx-ek amik már kiadták lelküket). Aztán kipróbáltam a Gilerát! Ment mit a golyó, működött a power, szépen klattyant a váltó! Persze villany csak annyi, hogy gyújtás legyen. A kábelköteg még fönt volt, de minden le volt vagdalva... Meg is egyeztünk, másnapra ígértem hogy megyek a gépért. Fél éjjel forgolódtam álmatlanul, hogy ha a szocimoci után digót veszek az "cseberből vederbe" lesz, de nem volt mit tenni... kiköhögtem, elhoztuk.
Első teendőm volt a féket légteleníteni. Igazi Brembo, fogja, mint szar a fehér gatyát! Majd elvittem Cingihez a bringát (meg néhány sört ösztönzőnek), hogy legyen világosság (értsd: működő elektromos rendszer) , mert az jó! Aztán ott is hagytam nála, mert 3 napig izzadt vele, mire összehozta! Végre összeállt a gép.
Ez egy igazi terepmotor! Rövid 1-2-3, hosszabb 4-5-6 fokozat. 0-ról nyolcvanra annyi idő alatt gyorsul, amíg azt mondod, h qrvaanyáááááááááád!!!! (na jó gyári adat: 1/4 mérföldet 16,7 mp alatt teszi meg 117,1 km/h-ra gyorsluva, de 100 fölött 120-ig már nem nagyon húz, na de addig!!! :D) A hosszú első és hátsó rugóutak miatt úgy megy át a terepakadályokon, mintha ott sem lennének! 80-nal is repeszthetsz földúton. Kb. 30 LE-s asszem 8000-nél nyit a power, és onnantól már csak gangolsz fölfele! A nagy rugóutakhoz nagy ülésmagasság is társul én ~180 cm magas vagyok, de csak lábujjhegyen ér le a lábam. Ez néha elég zavaró! (főleg, ha épp meg akarsz támaszkodni valahol :P) Műszaki gondom eddig Egyáltalán nem volt (vagyis csak az amit megörököltem), nagyon megbízható kis gép annak ellenére, hogy olasz! (az alfások már biztosan kiabálnak) De írok, amint lesz valami.
Nem tudom, hogy milyen gép lesz utána, de ennyi pénzért nem hiszem, hogy kaphattam volna jobbat! Csak ajánlani tudom a típust!
Hibalista
- -Gyakorlatilag újra kellett kábelezni! Vidéken vettem a motort és ott "könnyítettek" rajta...
- -Féket kellett légtelenítenem
- -Egyébként semmi nem romlott el rajta! (még most is csodálkozom)---> csak kötelező, kopó alkatrészek!
Ide hordtam szervizbe
Repülőgép-műszerész barátom, szikrázik amihez hozzáér!!!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én. Csak "néger" munkák.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | S50B vázban (nagy tankos) S51 blokk (négygangos) | Következő motorja? | majd meglátjuk... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |