A tökéletes városi jármű
Szöveges ítélet
Nagy motorom soha nem volt, bár kipróbáltam ezt-azt (400-as, 600-as), mindig kis mocikkal cirkáltam (Simson 50, Yamaha DT 80, stb.) Kissé tele lett a hócipőm a városi autózással és akkor gondoltam egyet, kész, vége, nehogymár szétidegeskedjem magam a dugóba :) Ezért kerestem egy megbízható, (napi 70 kilómétert megyek vele átlagban), gyors, városi közlekedésre teremtett gépet (nagytestű robogót).
MEGTALÁLTAM! Először 50-es, 70-est akartam, de ez kihagyhatatlan ajánlat volt egy ismerőstől, és ahogy megláttam, beleszerettem. Minden gyári volt rajta, riasztóval amit akarsz.
Igaz nem rendszámos, de nincs is hozzá jogsim :p
Durván jól húz, a csomagtere elég nagy, csak szomjas kicsit.
5 lityó alá nem megy, de inkább 5-6 között. De ezt csutkagázon, és ha összehasonlítom az 1,6-os Focusom néha 10 lityós városi fogyasztásával, khm, pont a fele. Az így megspórolt időről, és az autóm szervizköltségeiről nem is beszélve.
Egyszóval az elmúlt 5 év járműválasztásai közül messze VELE vagyok a legelégedettebb :)
Hibalista
- Eddig egyszer nem akart beindulni csak, pont az autószerelőhöz mentem vele a verdáért :) Motor otthagy, autóval hazamegy :p
- Akkor se volt nagy gubanc, beszívott a karbi valami szmötyit, mer elég dzsuvás volt a légszűrő és kiakadt a gázbowden.
- Szóval eddig, lekopogom, semmi
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelőhöz hordom (illetve még csak egyszer volt ott az ominózus eset miatt), nagyon érti a dolgát, 2 perc alatt megmondta mi a hiba.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 13500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |