A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

600 SS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vörös fertőzés

Szöveges ítélet

A Ducatizás fertőzés, akinek megvolt, az már úgy marad.
Harminconéve motorozom, és 2008-ban úgy gondoltam, hogy ölég a sornégyekből és vásároltam egy Honda VTL Spada 250-est. (Az utolsó 1200-es Bandithoz képest erős visszalépés volt,de az akkori anyagi helyzet ezt követelte meg, motor nélkül meg ugye nem maradhat az ember.) Nagyon megtetszett a hegyes V2. Feltűnt, hogy a Honda VT-k gyakran a korabeli Ducatik utánérzései. Gondoltam, nézzük már meg az eredetit ebből a vonalból. Amint lehetőségem volt rá hosszas kutakodás után cseréltem le a Hondát a 600 SS-re. Nem köbcentit, nem kilométer futást vettem. Állapotot. A motor úgy festett, mint ami most gurult ki a gyárból. Még a dob is gyári volt rajta. Szerencsére Magyarországon a közönség erős előítéleteket táplál az olasz járműipar termékeivel szemben, így európai viszonylatban is alul árazva sikerült megvásárolni a gépet. Azt sejtettem már az elején, hogy az 53 lóerő nem fogja a szememet a tarkómon kitolni, de így 50 felé már nem is hiányzik a megdöbbentő motorerő és a 300 km/h.
A sajtó szerint a valaha gyártott legsz@rabb sport Ducatit birtoklom, de ez egyáltalán nem zavar.
Hát tűzijáték az tényleg nincs, de ami van az parádés. Meglepően kicsi, könnyű gép. Országúton bármivel lépést tart. Aki az egyenesben ellép, azt a kanyarban utoléri. Fülön lehet vele kanyarodni, egyszerűen bámulatos a váz-futómű kombó. Szerintem ezek miatt még mondható gyorsnak is. Egyszerűen marhajó érzés vele menni és nekem inkább az élmény a fontos, nem a köridő. Óra szerint 190km/h a vége, de azt is ki kell várni, tehát autópályán nem egy zúzógép, viszont a 160-as utazó vállalható. Két személy is vígan utazgathat vele, nem kókad a plusz tömegtől és az ülés is alkalmas rá. Nem túl hasalós, így a vezetése sem fárasztó hosszú távon. A nevében szereplő supersport kifejezés erős túlzás, de sport-sporttúra motornak oké. És az a furcsa, hogy a 250-eseket kivéve a valaha volt leghurkább motoromat kedvelem a legjobban. És nem utolsó sorban szerintem szép is.
Hogy írjak rosszat is:
Sajnos nem 900SS
Városi dugóban tepedelem. Hosszú 1-es + kemény kuplung = ínhüvelygyulladás.
3000 alatt nagyobb gázra rángat. A hátsó féke lehetne energikusabb is.
Az alkatrészek annyi idő alatt kerülnek elő, hogy addig gyalog megjárnám Bolognát oda-vissza.

Hibalista

- Első teleszkópszár szimering 2X
- Döglött, nem belevaló kuplunggal vettem
-

Ide hordtam szervizbe

Wolf
Lehet, hogy az alkatrész utánpótlás lassúsága miatt, de csigatempóban készült mindig a motor.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Maszekban javítódik

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? VTL 250 Spada Következő motorja? 900 SS '97
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.