Tüzes szerető
Szöveges ítélet
Ez volt eddig a legjobb motorom (a 20-ból). Imádtam, azóta is ehhez mérek mindent. A 749-es blokk szerintem a legjobban sikerül motorja a Ducatinak. A teljesitménye pont elég, a nyomatéka pedig igazán remek. A legkezelhetőbb kombináció.
A futóműve és a fékei kiválóak, a váza pedig igazi Ducati. Állati stabil, és persze ennek megfelelő arányban kevésbé is "mozgékony".
Az ergonómiájára sokan panaszkodnak. De szerintem nem olyan gáz. Én simán elmentem vele 400/500 km is egy huzamban (tankolásokkal megszakitva) és nem estem szét (annyira).
Olyan mint egy igazi tüzes szerető. Állati jól néz ki, mindenki megfordul utána, "akció közben" heves és hangos, rengeteg figyelmet követel magának és kurvára lefáraszt ha rendesen meghajtod. Viszont drága, nem főz, nem mosogat, nem vasal.
Ma úgy 2 - 2,5 között mennek ezek a darabok. Szerintem remek vétel. Műszakilag értékálló, megbizható szerkezet. Esztétikailag rendkivüli, megismételhetetlen, guruló műalkotás.
Ami nem annyira jó: a tükrök. Persze kevés olyan sportmotor van aminek használható a tükre, de ez extra szar. A 2005 utáni modellek fejidomja kicsit szélesebb és magasabb, ennek köszönhetően egy fokkal jobb a szélvédelme (ez a másik gyengéje a motornak), illetve jobban használhatóak a tükrök.
Összeségében elképesztően jó masina.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Győri Autoplaza
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |