The Beast Mode - On
Szöveges ítélet
Ha közhelyes lennék, azt írnám hogy szerelem volt első találkozásra, és bár nagyjából ez az igazság, inkább leírom, hogyan szökkent szárba a románc..:) Már elégedett Ducatisti voltam pár éve, amikor idén tavasszal lehetőség nyílt arra hogy kipróbáljak egy "Hyper"-t. S4R Monster-ről ültem rá a szerviz előtti várakozás üres perceiben, és bár hallottam már sok embertől, hogy mennyire jó motor, mivel a formavilág nem állt hozzám túl közel soha nem éreztem még csak úgy sem, hogy de szívesen kipróbálnám. Első alkalommal bár csak kb. 5 percet kerültem vele a budaörsi reptér körül, mégis megváltozott valami bennem. Olyan érzéssel szálltam le róla, hogy soha életemben ilyen szórakoztató de egyúttal ilyen "hülyebiztonságos" motoron nem ültem. A bogár a fülben, méghozzá annyira, hogy két héten belül Monster úr el, Hyper úr pedig beköltözött a garázsba.
Azóta is együtt rójuk az utakat, és csak jókat tudok írni róla, városban, és városon kívül is kiválóan használható, a gázreakció a Monsterhez képest klasszisokkal jobb, talán annyira nem kényelmes, de az élmény kárpótol mindenért. Nekem van rajta egy Öhlins kormánygátló, ami szerintem elengedhetetlen a típushoz, mivel nagyon szereti emelgetni az elejét. A gyárilag beszerelt minőségi alkatrészek (radiális Brembo, fém fékcsövek, Marchesini felnik) szintén csak növelik az értékét. Az egyetlen sarokpont a fogyasztás, sajnos az tényleg sok, de igazából úgy vagyok vele, hogy az igazán jó szórakozás sohasem olcsó.
Akik az örök olasz- japán (supermotoban játszik az osztrák is..) kérdés miatt aggódnak, azoknak csak annyit tudnék javasolni, hogy keressék fel a szervizeket, vagy ha tartanak a részrehajlástól akkor a Ducati Klubot a kérdéseikkel. Nekem a Monster egyszer romlott el, akkor is az önindítónak a szabadonfutója adta meg magát 8 éves korában. A legendásan szar olasz motorok történetei általában olyanoktól származnak, akik a kötelező - és ez nem ajánlott hanem tényleg kötelező - szervizeket nem adták meg a motorjuknak.
Szóval aki szeretne egy ilyen szenvedélyes vadállatot, az ne habozzon, ha lehetősége van rá, engedje meg magának!!!
Hibalista
- A közhiedelemmel ellentétben semmi "olaszos" meghibásodás
Ide hordtam szervizbe
MotoRosso
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | Monster S4R | Következő motorja? | meglátjuk az akkori modellpalettát |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |