A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Hypermotard 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

The Beast Mode - On

Szöveges ítélet

Ha közhelyes lennék, azt írnám hogy szerelem volt első találkozásra, és bár nagyjából ez az igazság, inkább leírom, hogyan szökkent szárba a románc..:) Már elégedett Ducatisti voltam pár éve, amikor idén tavasszal lehetőség nyílt arra hogy kipróbáljak egy "Hyper"-t. S4R Monster-ről ültem rá a szerviz előtti várakozás üres perceiben, és bár hallottam már sok embertől, hogy mennyire jó motor, mivel a formavilág nem állt hozzám túl közel soha nem éreztem még csak úgy sem, hogy de szívesen kipróbálnám. Első alkalommal bár csak kb. 5 percet kerültem vele a budaörsi reptér körül, mégis megváltozott valami bennem. Olyan érzéssel szálltam le róla, hogy soha életemben ilyen szórakoztató de egyúttal ilyen "hülyebiztonságos" motoron nem ültem. A bogár a fülben, méghozzá annyira, hogy két héten belül Monster úr el, Hyper úr pedig beköltözött a garázsba.

Azóta is együtt rójuk az utakat, és csak jókat tudok írni róla, városban, és városon kívül is kiválóan használható, a gázreakció a Monsterhez képest klasszisokkal jobb, talán annyira nem kényelmes, de az élmény kárpótol mindenért. Nekem van rajta egy Öhlins kormánygátló, ami szerintem elengedhetetlen a típushoz, mivel nagyon szereti emelgetni az elejét. A gyárilag beszerelt minőségi alkatrészek (radiális Brembo, fém fékcsövek, Marchesini felnik) szintén csak növelik az értékét. Az egyetlen sarokpont a fogyasztás, sajnos az tényleg sok, de igazából úgy vagyok vele, hogy az igazán jó szórakozás sohasem olcsó.

Akik az örök olasz- japán (supermotoban játszik az osztrák is..) kérdés miatt aggódnak, azoknak csak annyit tudnék javasolni, hogy keressék fel a szervizeket, vagy ha tartanak a részrehajlástól akkor a Ducati Klubot a kérdéseikkel. Nekem a Monster egyszer romlott el, akkor is az önindítónak a szabadonfutója adta meg magát 8 éves korában. A legendásan szar olasz motorok történetei általában olyanoktól származnak, akik a kötelező - és ez nem ajánlott hanem tényleg kötelező - szervizeket nem adták meg a motorjuknak.

Szóval aki szeretne egy ilyen szenvedélyes vadállatot, az ne habozzon, ha lehetősége van rá, engedje meg magának!!!

Hibalista

- A közhiedelemmel ellentétben semmi "olaszos" meghibásodás

Ide hordtam szervizbe

MotoRosso

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Monster S4R Következő motorja? meglátjuk az akkori modellpalettát
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.