szep, es jo
Szöveges ítélet
Keresgeltem, miutan több oldalt olvastam rola.Egy kereskedönel elöször egy S4R Modellt probaltam, de borzalmas hangos kupplungja elrettenett, manapsag primitivnek tartom, ezt a hangorgiat, nem vettm meg. A teljesitmenye proima Volt, a külalakja fantasztikus, de 3 oran at ezt hallgatni?? nem kösz !
S2R ?Azonnal megtetszett,egy fiatl bombazo lanye Volt, apjaval hosszu harcot vivtam, a szallitas miatt, nem birtam a kukacoskodo szörszalhasogato modorat, otthagytm, aztan csak hazhoz szallitotta a motort. Elöször kenyelmetlen Volt,nem talaltam a kormany mely allasa miatt a helyemet raadasul egy Klubba is tag voltam, es kegyetlen utakon hajtottunk, lemaradni nem illett, igy soxor meg veszelyesnek is talaltam, kesöbb vettem egy kormany magasitot LSL -töl, es megvaltozott minden . Most erzem a motort, mint egy kis vespaval mopeddel tudok könnyeden forgolaszni kanyarodni. Prima fekei vannak, a Motor 800 Ccm-es de teljesen elgendö, medveerös, hatalmas nyomatekkel. A Blokk , es a gyujtasi sorrend miatt a gas adasnal- visszevetelnel egy különleges hangot ad,ez a Duc egyik különlegessege
Leghüteses, semmi gondom a vizzel es hütöjevel
Ez a 17-ik Motorom, mindegyiket magam servizelem, de ehhez sajnos nem nyulok, rengeteg különleges szerszamigenye van
0,05 a szelepek toleranciaja, a vez. lancot is egy különleges hangvillaval allitja, en nem ruhazok -invesztalok be , atadom a szerelönek 2-3 evente es ennyi.Olajat ,szüröt, lancot, stb, persze es egyeb kisebb dolgokat magam csinalok. A Müanyag Tankra vettem egy Bör Covert, mivel gyakran megyek fel a hegyekbe, vagy epp Olaszba, es erre lehet tank zsakot csatolni.Mondhatnam eddig ez a legklasszabb motorom, pedig Volt par szep darab a gyüjtemenyemben .A Starterje szokatlan Volt az elejen, ugyanis egy extra Relevel indul, en a starg-ombra epp csak ra kell pöccinteni, hosszan nyomni nem szabad, beragadhat a Bendix...
4,81 a fogyasztasa, többször lemertem.
Közben sok idö eltelt, voltam vele Görögorszagban, nyuztam a Balaton körül, Becsben a repter melletti Safe Bike palyan, a vilag legjobb gepe .
hatalmas nyomatek, prima jo gyorsulas, Olasz Design,franko kis gep. Tankrucksackot eldobom, nem nekem valo, inkabb hatizsakot erösitek hatra , minimalis cuccal utazok. Ostrak hegyekben a heverokkal (Motorszerelök, ertenek a dolgokhoz ) fel -le a hegyekben sem szegyenkezek, jok a fekek, Fahrdinamika, es a fahrtechnika lassan a verembe kerül.
Nagyobb , erösebb gepre nem vagyok.
Ajanlom mindenkinek .
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Leja Robert Linz mellett (Austria)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | v-max | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |