A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » St4 1999 (916)

St4 1999 (916) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Sárga Csikó

Szöveges ítélet

A motort Londonban vettem kora tavasszal. Egyrészt ott autózni halál, másrészt meg télen is 10-13 fok van, egész évben lehet motorozni. A típust már korábban itthon kinéztem, sőt, egyszer alkudoztam is egyre, úgyhogy bent volt az általam vágyott, egyszer megszerzendő motorok közt. Kint pedig rábukkantam egy kereskedőnél egy nagyon keveset futott (11300 mérföld), makulátlan állapotú, ráadásul kedvező árú gépre, úgyhogy nem sokat haboztam. Később hazahoztam, kapott magyar rendszámot, s itthon használtam. Ennek köszönhetően egyszer minden előjeljel nélkül megrepedt az info kijelző üveg fedele, nem bírta a magyar utakat.
A motor nagyon bejött nekem, sztem nagyon átgondolt konstrukció, látszik, h ezt az építési módot csiszolgatják az Olaszok már évtizedek óta. Az üléspozíció nagyon kényelmes, a motor alig vibrál középfordulaton, nagyon jó a fék, s a hangja is szuper még gyári dobbal is. Az erőforrás a sportmodell 916 blokkja injektorral, ennek megfelelő a teljesítmény leadása. 3000-ig nem szerti a kövér gázt, csattog, prüszköl. 3-7000 ig van egy egész tűrhető középtartomány, de aki combos V2 nyomatékot vár, az csalódni fog. Viszont 7-10500 ig olyat tol, hogy meglepődik az ember, nem ezt várná egy ilyen kategóriájú motortól. Nekem bejött, aki meg sok nyomatékot szeretne alul, annak ott az ST2.
Gyárilag sok apró figyelmesség kényezteti a motorost, mint pl a digitális információs kijelző, a 12V-os aljzat a navi töltéséhez (kint nem tudtam volna anélkül tájékozódni), a külön kar középállványra állításhoz, vagy a gyári kryptonite lakat az ülés alatt.
Egyetértek az előttem ítélkezővel, h a végáttétel nagyon hosszú, engem főleg 2 személlyel, meg csúcsforgalomban zavart, hamar elkezdi érezni az ember alkarja a szárazkuplung kezelését.
Nekem a szezon alatt semmit nem kellett ráköltenem, csak örömet okozott. Párszor elkezdett össze-vissza ugrálni a fordulatszámmérő, de az nagyon nem zavart. Eladás előtt a vevőm alaposan átvizsgáltatta, s másfél óra alatt 1 db szimmeringet találtak a kuplungban, ami ereszt. De ezt már az új tulaj fizette.. Sokkal több lélek van benne, mint az előző gépemben (Honda Blackbird), ami ugyan mindíg pöccre indult, s mindenhova elvitt gond nélkül, de nem sok adrenalint szabadított fel, pedig jóval erősebb volt. A lányoknak is nagyon tetszett, volt, aki ezen motorozott életében először, volt, akit ezen tanítottam meg motort vezetni, de mind Ducati rajongók azóta. :-)

Hibalista

- fordulatszámmérő, tömítés a kuplungban

Ide hordtam szervizbe

Ducati Wolf, Bp

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Honda CBR1100XX Következő motorja? Ulysses
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.