A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

SS 900 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sárga bombázó

Szöveges ítélet

A motorozást több mint 15 éve kezdtem , végigjártam a lépcsőket amik elengedhetetlennek bizonyultak a motoros tapasztalat megszerzésére. Pár év motor nélkülözés után egy az életemben beállt változás következtében elhatároztam, hogy beváltom egy régi álmom és veszek egy Ducatit. Mivel milliókat nem szántam rá igy esett a választás egy az ismerős által ajánlott motorra, történetesen egy sárga 900 supersporta.
Az eladó tényleg rendben tartotta, télre a nappali díszévé léptette elő..

Egy-két ijesztő típushiba egy kicsit elbizonytalanított: pl.: rohadó szivárgó tank, gyakori szervízigény. De végül is a vásárlás mellett döntöttem.

Március vége óta tudtam 6000 km-tert menni vele.Ennek tapasztalatát osztanám meg:

Teljesítménye nekem elég , direkt nem vettem 600-as seggrakétát hogy lehessen vele élvezetesen motorozni. Nyomatéka brutális olykor igen alacsony fordulaton is meglep az az őserő ami belőle tör fel.
Ez mondjuk a hátsógumi kárára, amit igen hamar el tud nyalókázni.

Jó magyar utakat annyira nem szereti , elég feszes a futóműve, ez főleg két személlyel tud kritikus lenni. Terheli a vezető csuklóját mint minden sportmotor. :D

Fenntartási költségek: Szerviz mint köztudott elég drága egy nagy szerviz 100 fölött van és bármennyire szeretné is az ember ez nem tartozik az otthon elvégezhető munkák közé.
olaj gyertya és szűrők cseréje könnyedén megoldható házilag.
Hátsó gumi ha nem vigyázol a gázkarral akár 6000 alatt elnyalókázódik, pedig csak 80 ló cibálja :D
Fogyasztása vicces néha, kb 4-6 liter között van pedig nincs kímélve.

A hangját igazán lehet szeretni ,de csak sportdobokkal, különben csak a csörgést hallani , amit valaki vagy szeret vagy nagyon utál :D
És persze buknak rá a csajok , ameddig nem indítód be, utána már félnek tőle.

Összegzés: Nagyon jó motor , de aki ilyet vesz számítson rá hogy szervizelésére elég sok pénzt kell majd áldoznia... Gyönyörű a formája ,korát megelőző design.

Hibalista

- Üresjelző gomba.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 15100
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBX , CBR Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.