Respekt követelö erögep
Szöveges ítélet
Valami különlegeset szerettem volna, miutan vagy 20 masik Modellt is mar birtokoltam
Egy nagy Linzi cegnel probaltam egy S4R Modellt, de elajultam a hirtelen jött-szokatlan teljesitmenyetöl, es a nekem kellemetlen agressiv hangjatol, nem vettem meg. Viszont maradt az ohaj, es Grazban felfedeztem egy hajadon keveset hasznalt hirdeteset. Megvettem- leszallitottak, es azota csak amulok, a Motor menettulajdonsagain. A hangja fenomenalis, az ereje döbbenetes, a megbizhatosaga perfekt, pöcc-röff-re indul a teli leallas utan is. Egy hibaja van, az ereje a gyorsulasa ingerel a sebessegre, a vakmerösegre, szinte belehuz olyan szituaciokba, amibe nem kellene . Veszelyes a mai eszetlen mennyisegü forgalomban . Felhajthato müanyag tankja van, szerelni Sem egy nagy durranas, a szelepallitason kivül majd mindent maga is elvegezhet az ember . A szelepallitashoz több spez. szerszam kell, a Vez. lanchoz is Frekvenzia merö müszer, mivel nem elegseges erzesre a szijat allitani a Motor hötagulasa miatt. Többfele megoldas van, de ezek a müszerek penzbe kerülnek privatnak nem eri meg investalni. Ujabban van egy ceg aki a vez.mü lancot Mechanikus "Königswelle"-re atalakitja , 6,000.- Euroert.
A Motor tangelytavja rövid, kanyarban elönyös, de a vaz szerkezete miatt korlatozott a kormany fordithatosaga . Ez egy parkolasnal, vagy garagebol kiallasnal lehet nehezkes . Tengernyi mennyisegü motorom Volt mar, de ez marad. Mas Modell,nem tetszik a hatalmas benzintankjaik miatt ennek a Modellnek meg relative lapos a tankja, ami az Motor Optikajat kiemeli. Szamtalan kiegeszitö cuccot lehet kapni hoza, Pl: Bör-Tank Covert, amire
a hatizsakszerü nagyon ügyes 4 Klipssel levehetö tank-hati-zsakot cuccolni magaddal viheted, nem magneses, a Tank müanyag mivolta miatt . Fogyasztasa normalis 220 Km-re elegendö.Sokan levagjak a hatso kerekre messze kinyulo rendszamtablat, ami emeli a Motor tömörseget-elönyere. Müszerezettsege tökeletes a Computere minden fontosabb dolgot mutat igy kiszamithato a következö tankstopp, amit ettöl függetlenül egy sarga figyelmeztetö lampa amugy is Jelez .Kipuffogoja kellemes , nem hangos, a Kupplung decklije zart, nem csattog es nem idegesit. Hatso kerek szerelesnel figyelni kell a fogazasra nehogy melle menjen a felfogatas, es meglazuljon a krek. You tub-on van sajnos rossz pelda, ami mutatja az ebböl eredö bukast .Kormanya lehetne emeltebb, de LSL cegtöl lehet szamtalan masikat rendelni . Tettem egy "Griffheizungot" is kormanyfütes-fogantyu fütest is , hatha szükseg lesz ra, egy öszi hazamenetnel...
Prima kis Motor. Voltam egy exklusiv -elegans Clubban is egy sezont, de egy bizonyos dolog miatt kileptem. Magyar ember egyszerü, öszinte , direkt, es nem kivanatos, ha a meghivasoknal az ember penztarcajara kacsingatnak. ha en valakit meghivok, eszembe sm jutna a vendegemtöl penzt kerni.( nem Magyarban törtent :)) )Ugyhogy motorozok a siki-miki Clubbtol független haverjaimmal.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Neubau-Hörsching-Leja Robert
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |