A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Monster 821 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros, a vaddisznó

Szöveges ítélet

Volt már olasz csődöröm, egy Raptor 650 és egy Monster 695.

Azt gondoltam, retro motorom mellé kell még egy ereszd el a hajamat, mert a CB1100EX bár ISTENNŐ, de egy vaddisznót meglovagolni mégis más.

Hát az! :)

Első gondolatom az volt, talán 10 év alatt finomodott valamit a Ducati és a szörny már nem egy morcos, kigyúrt macsó lett.

Nem. Ez brutális vadnak lett, ami hörög-zörög-csattog, mint egy megveszekedett vaddisznó! :D

Gumikat eszi - Pirellik, tapadnak, de kell is - szervizigénye nulla, fék légtelenítése szerencse kérdése. Nem értem, pedig amúgy ha jól tudom, az AUDI égisze alatt működnek.

Na mindegy, szervizelni nem ördöngősség, a fékfolyadék cserénél ügyelni kell és 2.3 alkalommal is légteleníteni. Utána jó. Akkor meg a tartály tömítését kell cserélni, mert adja meg magát. :) Brembo, ez se a régi....

Amúgy borzasztóan kényelmes, 5 és vagy 35000 azt hiszem a szíjak cseréje, de otthon megoldod. Egyetlen hiba, számítógép kell a kompjuter nullázáshoz.

3 mód van. Urban, Touring és Sport. Elsőt nem ismerem :), másodikkal kezdtük az ismerkedést, majd 2 hét után már csak sport mód! :D

Én nem tudom, hogy kapta meg az EURO-4 besorolást ezzel a gyárilag REMUS dobbal, de úgy hörög, röfög, csüjög és durrog, öröm hallgatni.

Gyorsváltó egy ISTEN - le-fel, mindegy.

Durrog, ahogy váltasz, dobálod le-fel, kanyarból ki, be, isteni motor!

Egy csörgőkígyót - régi szárazkuplungost - még be fogod szerezni a garázsba mellé.

És ami meglepő - ROHADT kényelmes a motor! Végre már nem csak OLASZ - értsd 160 centis - embereknek! 185 vagyok. :)

Hibalista

- Új motor, semmi.

Ide hordtam szervizbe

Szakszerviz és ismerős. Szakszervizek itt is hááááát.... Egy jó szerelő aranyat ér, Vagy magad uram, ha más nem :)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CB1100EX Következő motorja? Az új Sportster S tetszik, de majd kpróbálom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.