Örök ifjú
Szöveges ítélet
A Suzuki GS 500-on tanultam (saját motor volt). Szerettem a 2 hengert és hozzá tartozó motorkarakterisztikát. A GS után Suzuki SV-n gondolkodtam, de egy barátom megmutatott egy Dukit. Elsőre meggyőzött. Sokáig gyűjtöttem az infót és kerestem a megfelelő példányt. Ma már nehezen lehet hozzájutni ilyen lég-olaj hűtéses döghöz. Sok a leharcolt példány a szülő otthonából. Persze itthon is adják nekik az ívet.
Nagyon nagy élmény hajtani. Oltári nyomatékos. Ereje bőven elég közúton. Kihasználhatatlan. 3000-es fordulat fölött mint a gőzmozdony, 5000 felett tűzijáték. Simán hátracsúszok az ülésben egy meggondolatlan gázfröccsnél. Ez az a típus, ami kortalan. Bármelyik új motor mellé oda merem állítani 7 éves kor a ellenére. Nagyon jól motorozható. Azért annyira nem kezdő motor, mert a motorfékre, gázreakciókra élesen reagál. Meg kell tanulni rajta motorozni, de pont ettől szép. Mint egy versenyló. Vétel előtt mindenki próbálja ki, mert nem biztos, hogy a V2 (L2) rángatás és a száraz kuplung csörgése mindenkinek tetszik....
De ha valakinek bejön L2, akkor csak ajánlani tudom. Egy megölhetetlen motor, ami alkalmas vadulni, de túrázgatni is ideális társ. 600-700 km/nap motorozható vele.
Hibalista
- az olaj betöltő nyílás mindig könnyezik.... de ez elfogadható semmiség
Ide hordtam szervizbe
Moto Rosso
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | gs500 | Következő motorja? | streetfighter |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |