öltönyös élsportolo
Szöveges ítélet
2évig használtam egy olaszországbol behozott jo állapotu ST4S Ducatit.Sokakkal ellentétben én nem félek az olasz motoroktol,szerintem minőségben semmivel sem rosszabbak mint a japánok,viszont sokkal karakteresebbek!Ez már a második DUCATIm és mindegyikkel kellemesen csalodtam.Aki kiprobálta az ismerősök közül senki nem tudott rosszat mondani rola.A mechanikai zörejek senkit ne tévesszen meg ez uj korában is ilyen,hozzátartozik a feelinghez,gondolom a 270fokos főtengely ékelésböl fakad.De ettöl van olyan különleges, semmivel össze nem téveszthető hangja is,amit imádok!Nyitott kipuffogo nélkül persze nem sokat ér.Nekem a gyári dob is ki volt pakolva.
Aki többet jár utassal,inkább ST-t vegyen,ég és föld a különbség a sport változathoz(748,996,stb) képest!
Csak azért nem adok 10 pontot mindenre,nehogy elfogultnak látszak,meg azért a tökéletes DUCATI mindig a sport változatok maradnak.De nem szabad elfelejteni hogy az ST-kben a legendás 888 váza van,egy sport blokkal házasitva.Csak az idomzat utal a túrára.
Összességében nagyon elégedett vagyok a motorral,mert nekem elég kényelmes(meg az utasnak is),erő bőven van benne(120LE,996),a váz meg a futómű hibátlan,a fékröl nem is beszélve.A 748ason 100km után fájt a csuklóm,a seggem,a hátam,bár imádtam ,mert egy gyönyörű motor.Az STn nincsenek ilyen problémák.Még egy fontos dolog,a fogyasztás,a többi 1000es motorhoz képest bő 1-2 literrel kevesebbet kajál.
Hibalista
- Nekem csak kopo alkatrészeket kellett cserélnem,gumik,olaj,lánc,akku,kuplunglamella(13e km!)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |