Olasz szépség
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem.
Egy Monsterről ültem át, mert az túrázásra nem az igazi.
Sokkal kényelmesebb volt, s már-már rendelkezett némi szélvédelemmel.
Nagyon jól pakolható: barátnővel hosszú hétvége teljesen abszolválható.
Nagyon könnyű motor, brutális erővel, jó hanggal.
Kellemes az elektromosan állítható futómű.
Az egyetlen gond, hogy Budapest környékén nincs Ducati szerviz.
Minden javítás, alkatrészrendelés hónapokba telhet, ha megjön egyáltalán.
Amikor egy hátsófékgondot májustól augusztusig több szerviz sem tudott rendezni, valami eltört bennem, bementem a BMW-be, s vettem egy 1200rs-t.
A motort eladás előtt egyébként Szalai Norbert sikeresen megcsinálta (M0-ás mellett), 1 hét alatt megszerezte azokat az alkatrészeket, amit a "hivatalos" "márkaszerviz"-nek nem sikerült.
Lesz még Ducatim, ha az AUDI megtartja, s nyit egy nagy puccos szervizt Budapesten, ahol elkérnek jó sok pénzt, de meg is csinálják, miközben bikinis lányok kevergetik a kávémat, s nem én nyomozom az alkatrészt, s udvarolok a szerelőnek.
Egyszer..:(
Hibalista
- Indítórelé: 60.000 - Hátsó fékhenger: 30.000
Ide hordtam szervizbe
Dibosco Budaörs:Azóta be is zártak: sokat állt ott a motor, elektromos gondokra hosszas találgatás, próbálkozás után jöttek rá.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Moto Rosso:Kötelező szervizt megcsinálták.Az elromlott hátsófékhez állítólag rendeltek alkatrészt, de egy hónap után kis türelmet kértek, visszahívást ígértek, azóta emailre nem reagálnak, telefont nem veszik fel. 3 hónap után feladtam.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | Monster 696 | Következő motorja? | r1200rs |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |