Nem zörög a haraszt
Szöveges ítélet
Igyekszem elfogulatlan lenni, de nincs mese, imádom. Akárhányszor más motor után ülök vissza, mindig megerősödik bennem, hogy ezek az olaszok azért tudják mi kell a népnek. Legalábbis nekem. A nyomatékos alsó tartomány miatt bárkivel elhiheti, hogy 100 LE feletti gép, pedig nem is. Óra szerint mentem vele 230-cal, de csak nagyon rövid ideig lehet kibírni rajta ezt a tempót. 180-as utazóval képes vagyok 1 órán át haladni, de kökemények a nyakizmaim.
Nagy előnye az alacsony ülésmagasság, no meg hogy nagyon könnyű és tömör egy 1000-es géphez képest, így nem nehezíti meg az ember dolgát, bárhová téved is vele. A fékekkel nem vagyok megelégedve, sem a gyári Brembo betétekkel, sem az azt követő Ferrodóval, sem most az EBC-vel. Vagy nem fog, vagy lezabálja a tárcsát. Külseje megtévesztő lehet, mivel ez egy S verzió, és piros volt a gyárból kifelé jövet, csak én mattfeketét szerettem volna, így a csepeliek lecserélték a fényezett elemeket a kedvemért. Viszont maradt benne az S változat állíthatós futóműve, valamint az ezüst színű váz is kilóg az álruha alól.
A látvány alapból űber, de most kap egy-két extrát, remélem az áprilisi Devils Motor Kiállításra kész lesz, mert akkor benevezzük.
Hibalista
- Azért az előítéleteknek van némi alapja, hiába is szépíteném a helyzetet.
-
- Alig 1000 km után defektet kaptam. Ez nem a motor hibája, de ekkor derült ki, hogy forgásiránnyal ellentétesen szerelték fel a gyárban a hátsó gumit.
- Állandó reléproblémák kísérnek, ezért mindig van a zsebemben egy pót gyújtásrelé. A Ducatitól 1400 Ft, autószerelő cimborától viszont kedves ajándék.
- Az önindító motor egyszer bekrepált, újratekercseltettem, de utána meg állandóan beázott, így mindig megszorult a szénkefe. Hiba javítva.
- A szárazkuplung élettartamának nem tesz jót, hogy gyárilag leszigetelik. Adni kell egy kis levegőt neki, had csörögjön, és tud hűlni is. Eddig (38e) bírta, most kapott új lamellakészletet, kosárral együtt.
- Az önindító szabadonfutója bedarálta magát úgy 28e km környékén. A gyári alkatrész mindennel együtt 110e Ft volt. Nyaralás előtt húzós kiadás...
- A kuplungpálcán a kis csapágy is megadta magát, be is rágódott, aminek ideiglenesen felhegesztés, később gyárira csere lett a vége.
-
- Legutóbb borzalmas hangok jöttek a blokktól (a rossz bekarburálás után nagyon rángatott alacsony fordulatszámon, aminek meg lett az eredménye), így teljes cserére érett a főtengelycsapágyazás. Ez folyik most gyenge átépítési munkálatok mellett.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Kezdetben a garancia nyomása miatt rendes motorosként a márkaszervizbe, a Ducati Budapestbe (Csepel) hordtam. A szerviz már megszűnt, így most nem mondanék róla rémtörténeteket. De az az igazság, hogy a Ducati Wolf se lopta be maradéktalanul a szívembe. A legdurvább az volt, mikor 1 hétig keresték a forgalmimat. Lehet, hogy az én gépem kivétel, de nem nagyon boldogultak a beállításával.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
A kezdeményezést gyorsan saját kézbe vettük, így a 20 000-es, és a most következő 40 000-es szíjcserét már magunk csináltuk. A szelepállításhoz első körben kis segítséget vettünk igénybe, de megy már magunktól is.
A hirtelen segítség nyáron mindig a V-max Zsolti volt, aki mindenre talál megoldást, bár nem ragaszkodik a Ducati alkatrészekhez. Simán beépít Honda behúzómágnest, vagy ami eszébe jut, hogy azzal jobb lesz, mint gyárilag. Drága ember.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |