Nem lányoknak való
Szöveges ítélet
Igazából még nincs meg régóta, de akkora a szerelem, hogy nem bírtam ki és már most ítélkezem. :) Igaz, ő még nem a 620-as, hanem a sima 600-as modell, de példásan teljesít. Valószínűleg betudható ez igencsak precíz előző tulajdonosának, aki rendszeresen hordta szervizbe, sokkal gyakrabban cserélte az olajat az előírtnál és egyébként is nagyon vigyázott rá.
A tapasztalatok egyelőre példásak: hosszabb (pár napos) állás után is azonnal indul, ami előző motoromról, egy Kawasakiról nem volt elmondható. Finom a váltója, a kuplung persze kemény, de engem még városban sem zavar. Az egész motorra jellemző, hogy nem kell vele finomkodni, határozott mozdulatokat igényel és akkor örömmel teszi a dolgát.
A gyári 55 lóerőre a sportdobok és a sportlégszűrő még rátett pár pacit, de az nyilvánvaló, hogy soha nem lesz az autópályák királya. Nem is arra való, viszont tökéletes café racer és nagyon jól lehet vele gurulgatni kanyargós utakon. Meg persze ha beáll tankolni vele az ember, egyből összesúgnak a kutasok: ”Te, ez egy Ducati!”
Hibalista
- Nálam semmi, úgy tudom, korábban is csak az üzemanyag-visszajelző lámpája, meg a hátsó lámpa égett ki (ez típusbetegség).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |