Nem érte meg, de egyszer élünk!
Szöveges ítélet
Kezdjük a rossz dolgokkal: null kilométeresen nincs üres, csak hosszas odavissza matatás után. 2000km után sincs, csak rövidebb matatás után. Váltási érzet nulla, nem is csattog kattog, megszokható csak fura. A gáz rendkívül érzékeny, milliméteres mozdulatra ugrik, ezzel a géppel nehéz andalogni. A gyári futóműve csak az igazit helyettesíti. Kőkemény, csak tökéletes úton élvezhető, ha normálisan használni szeretné az ember az első út valami futóműmágushoz vezessen (kérdés mit lehet kezdeni a hátsó taggal), vagy lehet bele állítható versenycuccot tenni egy vagyonért. Nem úgy kőkemény, hogy ó ez elég feszes, hanem nincs rugózás, és az első keresztbordán elharapod a nyelved, kitörnek a fogaid és a beleid is kiszakadnak. Nem értem hogy írhatta erre a Totalbike a tesztben, hogy jó, biztos tükrön mentek vele. Szerintem ebben a motorban van a világ legkelletlenebb indítómotorja, állás után komolyan ijesztően lassan forgatja át, mintha az akksi haldokolna, de nem, ez ilyen, mert beindul, nyühhü....nyühhü.....nyühhü.... pöfpöf :D Egy seggel kb. 60km-t lehet elmenni vele, mielőtt elkezdene szétvágni a büdös gebe, ez nem egy túramotor. 183cm-es magassághoz a lábtartók igen magasan vannak, majom a köszörűkövön, plusz a térdnek sem jó ilyen szögben. Ez egy személyes gép, ha nagyon muszáj rá lehet ültetni egy utast, de vissza már biztosan inkább vonatatl jön.
A pozitívumok: HANG. Ilyennek kell lennie egy motornak. Már a gyári dobbal is meglepően jól szól, kicsit mellé is lőttem, hogy egyből rendeltem rá egy Leovincét, felesleges volt, viszont így hátborzongatóan tökéletes. MOTOR. Remekül húz, jól pörög, nagyszerűek a vibrációi, pörgetni kell is mert 4000 alatt csak rángat. MÉRET. Ez egy kicsi, kezes, könnyű, erős motor, tisztára mintha egy Simson lenne, csak ez megy is. STÍLUS. Mindenhol megnézik, a jampifaktor igen magas, akinek az lenne a fontos hogy egy teljesen ésszerűtlen választással vakuként levillantsa az utca népét. Mondjuk jól is néz ki, ne tagadjuk. :D
A pénzét abban az értelemben nem érte meg, hogy ennyiért mások sokkal többet adnak majdnem minden fronton, olyan dolgokat amivel túrázni lehet, ami szélvédett, ami ilyenebb vagy olyanabb.
Ez viszont nem egy közlekedési eszköz értelemben vett jó motor, ez egy király gép, ami gyönyörű, és örülök akárhányszor elmegyek mellette, plusz mindenem viszket, hogy mehessek vele egy kört. Közlekedési eszköznek viszont mást nézegess.
Hibalista
- Az első ezer km-en kihajtás szimmering olajfolyás.
Ide hordtam szervizbe
Ducati Bosco
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | NC750 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |