A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

1000 i.e. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem nagyon bejön a Szörny!

Szöveges ítélet

Egy Suzuki GS500 után ültem át az ezres léghűtéses szörnyre. Nem brutál erős (84 ló keréken), de még 3.-4. fokozatokban simán hátracsúszok egy kövér gáznál. Sokan riogattak, hogy sok lesz, de simán motorozható. Persze ésszel. V2 (L2) minden gázmozdulatra azonnal radikálisan reagál. Gázadásra ugrik (akár 3000től, mint egy gőzmozdony), elvételre erős motorfék. Simán blokkol a kerék, ha durván bánunk a kuplunggal. Nem árt erre figyelni. Városban nehézkes vele közlekedni, mert alacsony sebességnél (kis fordulatnál) rángat. Bár megtanulható a kezelése.

Ez a típus már száraz kuplungos.... én szeretem a csörgését. Motor hangja??? Hát nem egy sor4 vinnyogás. Ezt vagy szereti valaki vagy nem. A motor maga gyönyörű és végtelenségig építhető (bár ez nagyon pénz kérdése). Nem sokkal szerviz igényesebb, mint a japán 2 kerekűek. Jobb, ha folyamatosan rendben van tartva, mert az tény, hogy míg a japók véres torokkal is mennek, az olaszok már rosszalkodnak.... Erről még csak hallottam, nem tapasztaltam, mert én karban tartom folyamtosan

Ez a gép kortalan. Most is sokkal jobban megnézik, mint egy 1 éves burkolt motort. Ha nem üveg hangon van hajtva 200-al folyamatosan (vagy nem pályáznak vele), akkor megölhetetlen motorikusan is.

Soha nem akarom eladni. Erő elég, ettől többel már csak meghalni lehet. Simán 180-200-ra ugrik, ha kell utazik is vele. De a szél letép fejidom nélkül. 110-140 az igazi, ettől többet nem kívánok. Szerintem ez az az erő, amit már nem lehet kinőni és kihasználni sem közúton. Ergo, bőven elég! Csak ajánlani tudom és soha nem akarok mást!!!! Ugyan nem volt olcsó, de egyedi és van lelke. Él az ismert axióma: Aki egyszer kipróbálta és megszerette, soha nem akar mást, csak Ducatit.

Még csak 6000 km-t mentem vele, de ha később mást gondolnék, javítom az ítéletet.

Hibalista

- semmi, de nem is egy roncsként vettem meg

Ide hordtam szervizbe

Moto Rosso - szolgáltatás ötös, árban erős, de még nem márkaszerviz, ami aztán vérlázító

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? gs500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.