A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 620 Dark 2003 (618)

Monster 620 Dark 2003 (618) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nagggyon állat!

Szöveges ítélet

Használtan vettem a motort, szerencsére gondos és óvatos gazdája volt. Eleinte sor4-en gondolkoztam, majd kipróbáltam egyet, és rájöttem, nem nekem való - széles, nehéz, nem tetszik. A Monster mindig is tetszett, de az előítéletek miatt csak óvatosan közelítettem. Néhány SV650 kipróbálása után rájöttem, a V2 az én világom. Majd "mit veszíthetek" alapon kipróbáltam a mostani motoromat. Szerelem volt első beindításra! Majd ráültem, és menet közben végképp meggyőzött. Arra kanyarodik, és akkor, amikor csak rágondolsz. Nem kell bírkózni vele, igazi gondolatolvasó. Említettem már, hogy első motorom? Csak ajánlani tudom! Könnyű, stabil, jó a hangja (sportdobokkal meg legalább 1000-nek nézi mindenki :)), könnyen kezelhető.
Üléspozíciója nem a legkényelmesebb, de nekem tetszik. Szélvédelem szinte alig, bár hasalva elégge magas sebességgel is tudsz haladni, ha akarsz. De nem az autópálya a vadászterülete, hanem a kanyarok: hegyi szerpentin, versenypálya, egyre megy. V2-nek köszönhetően elég combos középen, szépen húz, nem kell szétforgatni. Erős, de nem annyira, hogy féljek rajta (igaz az elején azért tisztelettel és óvatosan kezeltem a gázkart). Mondtam már hogy állati hangja van? Minden motorostárs arra kér, hogy húzzam neki, mindegy milyen motorja van, sor4, japán V2, stb.
Pakolni nincs hova, hátsó doboz rondán nézne ki rajta (bár lehet hozzá kapni, meg oldaldobozokat is). Nekem tanktáskám van, abba elég sokat bele lehet tenni, meg magad mögé az utas helyére, bár nem túrázásra való a Monster, hanem gyors és adrenalintúltengéses kiruccanásokra.

Szerviz: 10.000 km-ként kell szervizelni, minden második szerviz húzosabb összeg (kb 100e cakk pakk). A korábbi importőrnél minden ok volt, a mostani hivatalos bp-i szervizekkel szemben van némi fenntartásom. Remélem az új márkakereskedés (di Bosco) komolyan gondolja, és rendes szervize lesz.

Fogyasztás. Meglepő, de 5 liternél nem kér többet átlagban. Hosszú gyors autópálya tempónál felkúszhat 6,5l/100km környékére, de akkor nagyon kell kergetni. A motor már befecskedezéses, semmi faxni, szépen indul, még téli állás után is.

Hogy mi lesz a következő motorom? Egy erősebb Monster. Bár a mostanitól nagyon nem akarok megválni....

Hibalista

- Semmi!!! Bár a japánfanek ilyenkor hitetlenkedve csóválják a fejüket, ez az igazság. Tankolok, és évente olajat cserélek benne (meg amit a gyár előír).

Ide hordtam szervizbe

még keresem az igazit.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.