A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Multistrada 100DS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Multi?strada

Szöveges ítélet

Mivel errol a tipusrol nem szuletett meg itelet gondoltam megirom tapasztalataimat. Nem lat az ember belole sokat, en nem is ismertem korabban, egy Honda kereskedesben lattam meg mikor az Africa Twint vittem szervizre. Azonnal el is vittem egy kb ket oras kore a kozeli hegyekbe es ez meggyozott hogy nekem kell egy ilyen.
A dizajnrol sokan sokfelet mondtak mar, az biztos hogy olaszos van stilusa de nem jon be mindenkinek. Vegul is nem azt vettem meg amit kiprobaltam mert az tul volt arazva es kopott is volt, de gyorsan talaltam egy megfelelot, olcsobbat es jobb allapotut, kulonleges limitalt gyari festessel ami szerintem nagyon feldobta csak a Termi kipufogokat sajnaltam ami az elson fenn volt.
Csak egy nem teles szezonon keresztul hasznaltam es volt mellette masik gep is igy csak 2-3000 km-t vezettem. A neve alapjan mindenfele utra valo de azert mind tudjuk hogy az a motor meg nem keszult el... En inkabb enduro, tura-enduro beallitottsagu vagyok, de terepre manapsag nem gyakran megyek (ez a motor nem is oda valo). Ez volt eddig a legsportosabb motorom mind motor karakterisztika mind ules pozicio szempontjabol. Porgetni kell 4000-ig nem tortenik semmi, de aztan karpotolja az embert.Erdekesseg a szaraz kuplung ami uresben olyan hangot ad mintha az egesz szerkezet szet akarna esni. Uj volt a nem teljesen fuggoleges testhelyzet ,de nem kerul nagy suly a csuklokra bar nagyob sebessegnel meg lejjebb kellett menni a megfelelo szelvedelemert (187cm vagyok). Amire szerintem a legjobb az az elmenymotorozas egy-ket ora a hegyekben kanyarok gyorsitas fekezes es amit nem szerettem az az allando sebessegu haladas. Hosszu turan nem voltam vele, de nem is szivesen indultam volna el. Ulese eleg kemeny pedig nekem az extra geles volt.
Osszessegeben kellemes elmenyeim maradtak rola, nem bantam meg, jo tapasztalatokat szereztem, csak tisztitottam es tankoltam utana pedig eladtam es tovabb kerestem az igazit. Amiert nem az idealis motor szamomra : hosszu tavon nem megfeleo kenyelem es szelvedelem plusz jobban szeretem az alaprol nyomatekos vasakat .Szerintem jo alternativa valakinek aki az atlagnal kicsit magasabb es nem akar vagy tud sport motoron gornyedni de szeretne sportosan motorozni.

Hibalista

- semmi csak tankoltam bele

Ide hordtam szervizbe

nem jart szerelonel

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Africa Twin Következő motorja? Ulysses
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.