A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » 749 Dark 2006 (748)

749 Dark 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Mad max

Szöveges ítélet

Mad max! Dögös, és kemény!
Mentem már számtalan motorral (sajáttal, máséval), de egy olyan sem volt ami ennyi temperamentummal rendelkezett volna. Egy másik tulajdonostól hallottam a következő hasonlatot, amivel minden kifejezhető vele kapcsolatban: "A motorok Ferrarija! Van számtalan autó amivel jobb köridőket lehet menni, mint pl egy 430-as Ferrari-val, de mégse olyan."
A 600-as gixerek lenyomják a ringen, de érzésre teljesen mások. A ducati küzdős, rideg, és ebből kifolyólag vonzza az embert, hogy legyőzze ezeket, és uralja.

Amit szeretek benne: Nyomatékos L blokk. A harapós olajos szárazkuplung. A Termignoni dob (120 dB) hangja!!! A kinézete: nem a matricázástól gyönyörű, és mindenki (még a 70-es mami is) megfordul utána, fényképezi.

Amit nem szeretek: Az ülései kicsit tényleg kemények hosszabb utazásra, bár pályára tökéletes a kiképzésük. Semmi (!!!) tárolóhely nincs rajta (Na jó az ülés alá befér egy tárca maximum, de ott is megsül!). Tükrökből nem sokat látni. Kevés szélvédelem.

Összességében megéri az árát is, mert ha közelebbről megnézi az ember, sok extra minőségű, és kiképzésű dolgot láthat, ami miatt drágább már a motor előállítása is (Ráadásul alapjaiban véve 2003 -as konstrukcióról van szó, tehát már akkor megvoltak ezek): olajos (Brembo) száraz kuplung; Brembo fékek; könnyitett Marchessini felnik; kormánylengéscsillapító (2003-ban is!); gyönyörűen mart aluminium kormánykifli; igényesen, szépen kialakított alkatrészek; Magnetti Marelli elektronika, ...

Fenntartási költségeket illetően a hivatalos szervizelés picit drágább a japán társaktól, de nem számottevően! Szervízigénye viszont kicsi (Első szervíz után 10000-ként van nagyszervíz!).
A blokk, két hengeresről révén szó tartós, alul is nyomatékos. Fogyasztásban legkevesebb 6 litert mértem, és átlagosan eljárok 6,6 literrel 100 km-enként (ez használatban: 50% lightosan, 50% pörgetve).
A motorral egy problémám volt: a gyújtáselektronika mondta fel a szolgálatot az egyik henger felett. Erről hallottam csupán, hogy a duca superbikeok gyerekbetegsége, más gond nem szokott velük lenni. (Problémák minden motorral vannak!)

Összességében azt gondolom, hogy mindig úgy próbálom alakítani a dolgoimat, ha motorcseréről van szó, hogy Ducati tulajdonos maradhassak.
-- Ez egyszerűen szerelem és kész!

Hibalista

- Gyújtás elektronika: 120 (olasz bontóból) - újonnan: 280 + áfa

Ide hordtam szervizbe

Ducati Miskolc

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Aprilia (elsősorban) szervíz Eger

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3100
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.