A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

998 Testastretta 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarimádó Vörös Ördög

Szöveges ítélet

Miután megérdeklődtem és elmondták, hogy nem olyan drága fenntartani egy ilyen vasat mint ahogy a közhiedelemben elterjedt, vettem egyet. Sikerült elég jó áron hozzájutnom egy motorhoz. Kicsit olcsó húsnak híg a leve eset megtörtént mert kapásból láncszett és komplett kuplung csere történt rajta. Amúgy hibátlan volt a vas. A kuplung szett abszolút nem volt horror ár! Egyes japán modellekhez sokkal drágább lett volna. Miután összeállt a gép irány a próba mitől is Ducati a Ducati.Imádtam! Soha életembe nem kanyarodtam így motorral! Szinte kéri hogy lapon vidd. A futóműve kemény, nem egy túrázni való de ki is akar túrázni a kanyarok ördögével. Minden egyes mozdulatot visszajelez ha jót ha rosszat csinálsz vele és tudod korrigálni. Ez a motor egy "paraszt" az úton:) akár egy igazi temperamentumos olasz! Nem egy kezdőnek való motor. A száraz kuplungot meg kell szokni de utána mintha mindig is száraz kuplungos gépet vezettél volna.
A városi tötymörgést araszolgatást nem szereti. Nehéz a kuplungja de lehet rá venni rásegítős alsó munkahengert amitől olyan lesz mint egy vaj. Hihetetlen az a morajlás és zörgés ami 6000-es fordulat alatt jön a blokkból de miután átlépi mintha varázsütésre összeállna, minden zaj megszűnik és csak a kegyetlen jó szívóhangot hallod, meg érzed hogy ez a motor itt érzi jól magát! Szervizelése ha komolyabb dologról van szó szakértelmet igényel.Érzékeny a beállításokra /benzin-levegő/ ezért érdemes elvinni és gépre rakni ahol pillanatok alatt beállítják a megfelelő értéket az adott hőmérséklethez. Az alkatrész árak nem horrorisztikusak csak lehet valamit ezen sűrűbben kell cserélni mint japán kollégáin./pl kuplung/.Egyenlőre csak élmény volt úgyhogy rosszat nem tudok róla mondani.
Egyetlen komolyabb problémája volt, főtengely jeladót cserélni kellett rajta.15000 ft volt és már ment is tovább.Titka ennek a motornak, meg kell adni neki amit és amikor kér!Gyári alkatrészeket kell vásárolni nem szabad spórolni és örök élet lesz! Azt mondom egyszer mindenkinek ki kell próbálnia egy ilyen motort!

Hibalista

- Főtengely jeladó 34000km-nél cserélni kellett.

Ide hordtam szervizbe

Desmodoki. Csak dícsérni tudom!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 29500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? XR 650 R Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.