Kanyarimádó Vörös Ördög
Szöveges ítélet
Miután megérdeklődtem és elmondták, hogy nem olyan drága fenntartani egy ilyen vasat mint ahogy a közhiedelemben elterjedt, vettem egyet. Sikerült elég jó áron hozzájutnom egy motorhoz. Kicsit olcsó húsnak híg a leve eset megtörtént mert kapásból láncszett és komplett kuplung csere történt rajta. Amúgy hibátlan volt a vas. A kuplung szett abszolút nem volt horror ár! Egyes japán modellekhez sokkal drágább lett volna. Miután összeállt a gép irány a próba mitől is Ducati a Ducati.Imádtam! Soha életembe nem kanyarodtam így motorral! Szinte kéri hogy lapon vidd. A futóműve kemény, nem egy túrázni való de ki is akar túrázni a kanyarok ördögével. Minden egyes mozdulatot visszajelez ha jót ha rosszat csinálsz vele és tudod korrigálni. Ez a motor egy "paraszt" az úton:) akár egy igazi temperamentumos olasz! Nem egy kezdőnek való motor. A száraz kuplungot meg kell szokni de utána mintha mindig is száraz kuplungos gépet vezettél volna.
A városi tötymörgést araszolgatást nem szereti. Nehéz a kuplungja de lehet rá venni rásegítős alsó munkahengert amitől olyan lesz mint egy vaj. Hihetetlen az a morajlás és zörgés ami 6000-es fordulat alatt jön a blokkból de miután átlépi mintha varázsütésre összeállna, minden zaj megszűnik és csak a kegyetlen jó szívóhangot hallod, meg érzed hogy ez a motor itt érzi jól magát! Szervizelése ha komolyabb dologról van szó szakértelmet igényel.Érzékeny a beállításokra /benzin-levegő/ ezért érdemes elvinni és gépre rakni ahol pillanatok alatt beállítják a megfelelő értéket az adott hőmérséklethez. Az alkatrész árak nem horrorisztikusak csak lehet valamit ezen sűrűbben kell cserélni mint japán kollégáin./pl kuplung/.Egyenlőre csak élmény volt úgyhogy rosszat nem tudok róla mondani.
Egyetlen komolyabb problémája volt, főtengely jeladót cserélni kellett rajta.15000 ft volt és már ment is tovább.Titka ennek a motornak, meg kell adni neki amit és amikor kér!Gyári alkatrészeket kell vásárolni nem szabad spórolni és örök élet lesz! Azt mondom egyszer mindenkinek ki kell próbálnia egy ilyen motort!
Hibalista
- Főtengely jeladó 34000km-nél cserélni kellett.
Ide hordtam szervizbe
Desmodoki. Csak dícsérni tudom!!!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 29500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | XR 650 R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |