A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » St2 2000 (944)

St2 2000 (944) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kompromisszum

Szöveges ítélet

19 éves koromban szálltam le a motorról és 39 évesen ültem vissza erre. Azért választottam ezt, mert féltem túl erős gépet venni, kéthengerest akartam, nem akartam tiszta sportgépet és nem utolsó sorban a Ducati régóta a szívem csücske volt. Tehát én ezzel akartam újratanulni a motorozást, és aki megnézi a megtett kilómétert gondolhatja, hogy elég jól sikerült a választás.
Minden szempontból kielégítő volt. Könnyen kezelhető, 83 LE-höz képest igen jól gyorsul, gondolom a nagy nyomatéknak és a jó áttételezésnek köszönhetően. Ezen csak 170-es a hátsó gumi, ezt ajánlatos nagyobbra cserélni, mert nagyon jól dönthető a motor és ez szerintem kevés (ST-4-en 180-as). Sporttúra gumikkal használtam végi, de szerintem ezek nem jók. Néha megcsúszott váratlanul, inkább érdemesebb lehet rá a sportgumi, aki nem sajnálja rá a pénzt. A fék kiváló, ráadásul tartós, nekem nem kellett betétet cserélni. Elég kényelmes, kétszemélynek is, és mivel ez egy túragép jól is pakolható. Nekem volt egy gyári hátsó dobozom, tanktáska és vászon oldaltáskák, így megjártam Barcelonát, hazafelé egymenetben. A csörgő-zörgő hangját imádtam, a gyári is jó, da akit ez érdekel még javíthat rajta.
Két hibája volt, a hengerfejek alól kis trutymó jelent meg, aminek az volt az oka, hogy az illesztőfelület nem zárt tökéletesen, és nagyobb hő került az olaj és víz O-gyűrűkhöz, amik kikeményedtek. Ezt többször cserélték, majd a megoldást a henger/hengerfej felszabályozása jelentette (garancia). A másik, a tank megrepedt a hegesztésnél. Ez vagy gyárihiba, vagy a szerelésnél túlfeszítették, de ezt nem lehet megállapítani, ezt is cserélték gariban.
Két nagy hátránya van. Aranyárban mérik a szervizt, a 20ezres 120ezer Ft körül volt. A másik, hogy örökmotor, ha megvetted a tied, nem lehet eladni. Én két évig használtam és egy évig árultam, kevesebb mint az új ár feléért lehetett eladni, még érdeklődés sem volt rá, pedig végig szalonban volt. Tulajdon képen a drága szervíz miatt adtam el, inkább benzinre költöm a pénzt, meg azért mert sportgépet akartam.
Aki nyugodtan szeret motorozni, szeret túrázni, de néha odahúz neki, és tud olcsóbb szerelőt, annak nagyonis ajánlom.

Hibalista

- Hengerfej illesztésnél kicsit kifújt - gari
- Benzintank hegesztése megrepedt - gari

Ide hordtam szervizbe

Ducati Budapest

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.