Imádnivaló olasz kurva
Szöveges ítélet
6 év Suzukizás és 11 év Hondázás után váltani akartam. Mert 45 év az 45 év egy férfi életében. Megint kezdtem a megbízható, kényelmesnek mondott túratípusokat nézegetni. Ekkor az egyik barátom azt mondta: "45 évesen már ne olyan nőt keress, aki jól főz és takarít, hanem egy szenvedélyes olasz kurvát!"
Így esett a választás az addig félve nézegetett, de mindig csodált karburátoros, olajkuplungos, 99-es 750-es Monsterre.
Életem eddigi legjobb választása. Vannak jobb motorok biztosan, de olyan, ami a kényelmet, és a motorozás élményét ilyen szinten ötvözné biztosan nincs. Hihetetlen jelenléte van (mondjuk ebbe bejátszanak a Teremignoni dörrentők :-) ), mindenhol megcsodálják, nagyon stabil.
Öreg legendás szerelőm, csak ennyit mondott: "A kurvaanyját! Hogy indul 14 évesen?"
Egy cseppolajat sem eszik 10.000 km alatt. És ami a legmegdöbbentőbb, biztosan az üléshelyzet az oka, de nekem 178 cm-magassággal hosszú úton kevésbé fárasztó, mint a legendás V-Strom.
3 szóval: IMÁDOM - IMÁDOM - IMÁDOM!
Fogyasztása 2 személlyel, nyitott dobokkal 6 liter, ( a V-strom 4,7 volt), de az ember a barátnőjét se úgy választja ugye, hogy mennyit eszik.
Csak elöregdett benzincső és fesszabályzó, meg akksi kellett bele. Apropó, a benzincső eldurranásával megvárta, amíg egy 600 km-es túra végét és akkor adta meg magát, amikor leszálltam róla a saját udvarunkban. Mi ez, ha nem elegancia, és stílus? :-)
Hibalista
- Elöregedett benzincső
- Fesszabályzó
Ide hordtam szervizbe
Magánszerelő
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | DL 650 V-Strom | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |