Imádatom tárgya
Szöveges ítélet
Elfogulatlanul nehéz lenne írnom, hiszen nagyon régen elkötelezett Ducati-mániákus vagyok...De. Vettem egy használt gépet Mo-on. Kívülről gyönyörű volt, mint utóbb kiderült egyébként kevésbé. Szelepszárszimmering, gyújtó trafó, karburálás ez a három dolog amivel szembe kerültem, bár egyik sem okozott komolyabb problémát, de szervizeléskor előjöttek. Ezeken felül a motornak konkrét meghibásodása nem volt, viszont mire kijavítottam a különböző töréseknek és a hozzáértés teljes hiányának a nyomait, nos addigra könnyebben fért a hajam a sisak alá... Azért is írtam ide eme ítéletet, hogy figyelmeztessem a kedves használt Ducati-ra vágyó delikvenseket, érdemes odafigyelni mit veszünk, nehogy úgy járjatok mint én! Pedig a motor nem hazudtolta meg önmagát, imádnivaló és bivaly erős. A magyar viszonyok között azonban érdemes elgondolkodni, egy használt motort készülök venni, amihez hazánkban nem sok ember konyít... Dobja magát a kérdés: akkor miért nyúlnak hozzá???
A választ mindenki sejtheti... Lényeg a lényeg. Törött motor megvételénél különösen vigyázzunk, mert az egyes alkatrészek nem feltétlenül vehetők le valamelyik Pest-megyei bontó polcáról. És felhívnám a figyelmét mindenkinek, hogy a legtöbb modell gépkönyve és szerelési leírása is ingyen letölthető a Net-ről... A benne foglaltak pedig betartandók és nem azért, hogy itt okoskodjak, hanem azért mert ez a típus valóban kényes. Erre.
Hibalista
- Szelepszárszimmering, gyújtó trafó, karburálás.
Ide hordtam szervizbe
Én magam...
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | 900MHR | Következő motorja? | Ez marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |