A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 620 Dark 2003 (618)

Monster 620 Dark 2003 (618) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi, olasz primadonna.... :-)

Szöveges ítélet

Mivel 20 ev utan ultem vissza ujra ketkerekre (csoda, hogy birtam eddig, de nem akartam anyagi romlasba donteni a csaladot ;-) ), egy olyan bringat kerestem, amivel elbirok.
Kirpobaltam nehany Suzukit (gsxr600, bandit650, sv650), nehany Hondat (hornet600, cbr600), de valahogy nem volt az igazi. Ugyan az sv650 mar - mar meggyozott, de aztan visszakoztam a vasarlastol. Egy ismeros mondta, hogy: "ugyan probaljak mar ki egy kisdukit, szerinte tetszeni fog". Odzkodtam kisse az olasz jarganytol, de mit lehet tudni alapon kineztem egyet. Mit mondjak, a kiproba egesz delutanos lett, mert nem birtam leszallni rola.
Azota mar gurultam vele nehany km -t, de az erzes meg mindig ugyanaz. Valami hihetetlen, ahogy mar alulurol elkezd huzni. Az aranylag kis motorjahoz kepest elegge nyomatekos. Nem szolva arrol, ahogy egy eroszakosabb gazadasnal felhordulnek a termignoni kemenyek, es a brutalis horgo hangrol, amit motorfeknel produkal.
Azert hivom igy, mert az 5. - 6. fokozatban azert jol jonne meg nehany loero. De nem is arra talatak ki, hogy autopalyan tepjunk vele ezerrel, hanem sokkal inkabb a kanyargos, hegyi utakra. Ott igazan elemeben van es ugy fordul, mintha tudna mit akar a pilota. Meg akkor is masszivan az uton van, amikor a labtartok szinte mar karistoljak az aszfaltot es nehany centimeterre vagy attol, hogy leterdelj. Nincs himbalozas, a kanyarban fekezesre a "felegyenesedesi kenyszer", kigyorsitaskor riszalas, hala a pontos es feszes futomunek (es a metzeler racetec -nek ;-)). A kemeny futomunek persze megvan az a hatranya is, hogy ha nem figyelsz, akkor a legkisebb uthibakon is atgurulva siman elharapod a nyelved (ellentetben a japan bringakkal, amiket sokkal lagyabbnak ereztem). A masik erdekes dolog a sebessegvalto, amivel elegge hatarozottan kell banni, plusz a visszakapcsolaskor igenyli a gazfroccsot, hogy ne kattanjon. A motorja ugy jar, mintha egy marek alkatresz elszabadult volna benne. Viszont ezzel egyutt ugy "luktet", ahogy egy japan motor soha nem fog. Jah, es nem nagyon szeretnek a garazsban, mert amig kigurulok szinte tutti, hogy 3 - 4 luxusauto riasztoja elkezd vonyitani a duborgestol. ;-) De hat csak nem fogom tologatni, fel a rampan a 170kg -t?

A sportkipufogonak koszonhetoen kisse szereti az olajat, ha "gaztepos" iramban kozlekedem vele. Nem neztem meg pontosan, hogy mennyit kellett utantolteni, de nem veszelyes.
A fogyasztas "csuklofuggo", ha nem tepek ezerrel (120 korul), akkor ugy 5.5 - 6L korul, ha amolyan gyors delutani kiruccanason vagyunk, akkor kepes 7 - 7,5L -t is benyelni. Persze, olyankor nem a takarekos uzemmodban kozlekedem vele (150-160).

Azt kell mondanom, hogy osszessegeben nezve nagyon jo dontes volt a Ducati es mostanra mar elkotelezett rajongoja lettem. Egy igazi olasz primadonna. Hiszterikus, tuzes, nem lehet nem szeretni. (Barki - barmit mond, motort kizarolag erzelmi alapon valasztunk!)

(most eppen februar van es mar jelentkeznek az elvonasi tunetek, ugyhogy a beszamolo ehhez kepest meg elfogultabb, ha lehet...)

Hibalista

- Egy elgorbult hatsofek-kar. (allo helyben eldolt vele az elozo tulajdonos)
-
- Egyebkent semmi.

Ide hordtam szervizbe

Aszalos Adam, Dunakeszi
(Egyszer voltam nala, de visszaterek. Korrekt, gyors, szimpatikus.)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.