Heves szépség !
Szöveges ítélet
Hosszú túrákra, két személyes kanyargásra is alkalmas motort kerestem ami a magyar utakra is megfelelő és nem súlyos egyéniség.
Honda CBR 600F4I és bmw k1200 Gt után kerestem megfelelő útitársat évi 10-15 000kmre.A honda hibátlan volt, de azért napi 600kmre nem a legoptimálisabb, a bmw élvezetes volt és kényelmes, de nehéz és állandó műszaki hibái voltak.
A nyugger GS még rá ér ha ötvenen túl leszek, a Ducati egyedi és igényes.
113 Le elég mindenre, kanyarokba eszméletlen jól lehet bedönteni a könnyű súlynak köszönhetően, az L2 motor pedig mindenütt nyomatékos, gondolkodás nélkül gyorsít ki, gázreakció azonnali. Az igényes de elektronika mentes futómű csökkenti a jövőbeni hiba lehetőségeket és kis optimalizálással tökéletesen teljesít feszes tempós kanyarokban is,nem csak a szűk visszafordítókban.
A motor 2700rpm-től húz, igazából alatta nem is nagyon működik, viszont innentől egészen leszabájzásig 11 000-ig. Hát nem egy sor négyes élmény szerencsére, ami jó esetben 5000től kezd el heveskedni, persze tudom én ,hogy már 2000-től 6.fokozatban megindul remegés mentesen, de az még egy 150lovasnál is vicc kategória. Szerpentinen ez a fajta motorkarakterisztika sokkal többet ad. Meg igazából mindenütt. Városban 3.fokozat van fordulat, van nyomaték, de nem fogyaszt többet, míg a sor négyet fel pakolod 5.-be hogy ne fogyasszon.
Fogyasztás szerpentinen megpakolva két személlyel 4,5L , autópálya 6l.
Motorhang annyira ki van találva , hogy nem szükséges a cseréje.
Szélvédelem optimális egy kis kiegészítő szélterelővel. Az ülések kényelmesek,a a dobozok jók, de nem bmw szintűek azért. Van 3 usb töltő( urban packkal 5) és egy sima 12v csatlakozó.
Tényleg mindent tud ami egy jó túramotorhoz szükséges. Emellett egyedi, ritka ,heves és szép (amit mondjuk egy új Ktmről a legnagyobb jóindulattal sem lehet elmondani..)
Hibalista
- Egyszer kilazult a váltó csavarja és majdnem elhagytam, de negyed óra alatt vissza szerkesztettem. Az első fék tárcsa garancia idő alatt behullámosodott, Brembo...
Ide hordtam szervizbe
Ducati Cegléd
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | K1200Gt | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |