A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Ducati Multistrada 950 S (937 cm3)

Ducati Multistrada 950 S (937 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Heves szépség !

Szöveges ítélet

Hosszú túrákra, két személyes kanyargásra is alkalmas motort kerestem ami a magyar utakra is megfelelő és nem súlyos egyéniség.
Honda CBR 600F4I és bmw k1200 Gt után kerestem megfelelő útitársat évi 10-15 000kmre.A honda hibátlan volt, de azért napi 600kmre nem a legoptimálisabb, a bmw élvezetes volt és kényelmes, de nehéz és állandó műszaki hibái voltak.
A nyugger GS még rá ér ha ötvenen túl leszek, a Ducati egyedi és igényes.
113 Le elég mindenre, kanyarokba eszméletlen jól lehet bedönteni a könnyű súlynak köszönhetően, az L2 motor pedig mindenütt nyomatékos, gondolkodás nélkül gyorsít ki, gázreakció azonnali. Az igényes de elektronika mentes futómű csökkenti a jövőbeni hiba lehetőségeket és kis optimalizálással tökéletesen teljesít feszes tempós kanyarokban is,nem csak a szűk visszafordítókban.
A motor 2700rpm-től húz, igazából alatta nem is nagyon működik, viszont innentől egészen leszabájzásig 11 000-ig. Hát nem egy sor négyes élmény szerencsére, ami jó esetben 5000től kezd el heveskedni, persze tudom én ,hogy már 2000-től 6.fokozatban megindul remegés mentesen, de az még egy 150lovasnál is vicc kategória. Szerpentinen ez a fajta motorkarakterisztika sokkal többet ad. Meg igazából mindenütt. Városban 3.fokozat van fordulat, van nyomaték, de nem fogyaszt többet, míg a sor négyet fel pakolod 5.-be hogy ne fogyasszon.
Fogyasztás szerpentinen megpakolva két személlyel 4,5L , autópálya 6l.
Motorhang annyira ki van találva , hogy nem szükséges a cseréje.
Szélvédelem optimális egy kis kiegészítő szélterelővel. Az ülések kényelmesek,a a dobozok jók, de nem bmw szintűek azért. Van 3 usb töltő( urban packkal 5) és egy sima 12v csatlakozó.
Tényleg mindent tud ami egy jó túramotorhoz szükséges. Emellett egyedi, ritka ,heves és szép (amit mondjuk egy új Ktmről a legnagyobb jóindulattal sem lehet elmondani..)

Hibalista

- Egyszer kilazult a váltó csavarja és majdnem elhagytam, de negyed óra alatt vissza szerkesztettem. Az első fék tárcsa garancia idő alatt behullámosodott, Brembo...

Ide hordtam szervizbe

Ducati Cegléd

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? K1200Gt Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.