Harapós egyliteres
Szöveges ítélet
Előtte japán sornégyeseim voltak, azt hittem, az mindennek a csúcsa. Hát nem. Ez 1100 ccm volt és 96 LE, ami egy 600-700 ccm-es japán sornégynek felel meg, de a feeling azok százszorosa.
Ezt vagy imádni lehet vagy teljes szívből utálni, mert jelleme van, jelenléte és személyisége. Lézer pontos futómű, irgalmatlanul harapó, de nagyon jól adagolható Brembo fékek, nyomatékos és azonnal ugró motor, pehelykönnyű (167 kg szárazon) gép.
Nem bírtam leszállni róla, egy nyáron több, mint 8000 km-t mentem vele.
És a hang: L2 és a szárazkuplung, a gyári Termignonival megfejelve: utánozhatatlan.
Sírva adtam el, de külföldre költözünk, ahová túl drága magammal vinni. Majd ott veszek egy másik ilyet.
Aki szerint drága, az még nem látta közelről, nem ült és nem hajtott ilyet. Csupa minőségi alkatrész gyönyörűen megmunkálva, olasz design, és minimális műanyag. Csak a vas, a motor maga, az alkatrészek és összeszerelésük szépsége adja ki a formát. A Ducati után már nem tudok úgy ránézni a japán "csupasz" gépekre, hogy ne a rengeteg műanyag elemet lássam, amivel a filléres és igénytelenül megoldott dolgokat takargatják.
Hibalista
- Egyedül az örök Ducati probléma jött elő nála, a nehéz hidegindítás. Volt lambda-szonda csere, állítgatták mindenfelé, de nem sokat segített. Neten sokan mondták, hogy erősebb akku általában segít. Engem annyira nem zavart, hogy hidegen, azaz egész éjszakás, vagy több napos állás után csak 3-4. indítózásra kapta el. Egyébként semmi.
Ide hordtam szervizbe
Ducati diBosco Budaörs.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Moto Rosso Budaörs
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 2700 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Suzuki GSX-R 600 | Következő motorja? | 1200 S vagy a nagy Streetfighter |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |