Haaaat, inkabb erösebbet :)))
Szöveges ítélet
ez egy 696 Motor, es ez vegül is egy összehasonlitas, mivel külön 696-osnak nincs "ablaka"
Szöveg:
elözö Ducatim egy S2R 800-as Volt, amivel most 2015 Majusban lemotoroztam Görögorszagi Rhodoszig. Hazaerkezesem utan varatlanul megvettek es 2 hetre ra vettem ezt a mostani 696-os 2010-es ABS-el felszerelt Modellt.
Igazsag szerint szerintem ABS-nek akkor van ertelme ha egy un: --Schräglage Sensorja" -- dölt allapotban müködö erzekelöje is van
Rettenetesen nagy a különbseg a 2 Modell között, radikalisan belenyultak a tervezök --a valtoztatas a Motor majd minden reszet erinti .
Külalakra jo, elöször nem zavart a paar loerös hianya, de amikor meghajtottam a motort, azonnal kiabrandito Volt a sipito magas fordulatszamra beallitott Blokk, eltünt az S2R ben megszokott mely nagy nyomatekos 800-as Motor ereje .Sivitott, kalapalt, csattogott, szokatlan.
Eltünt a nyomatek, a hirtelen erö, a Motor felebredese.
Aztan a varosi forgalomban az istennek nem talalni a neutralt, az üreset, mire megtalalom, valt a lampa zöld, indulni kell.
Tehat a megoldas, meg gurulasban kell a neutralt keresni . . .
Az ülese ?? Kritikan aluli.
Mivel hosszu utakat teszek, mar az elsö 50 Km-en a benzintaknak lecsuszva ülök, Borzalom, A bananom mar elgörbült, a nadragomat igazgatni kell negyed orankent. Es ez nem csak az en velemenyem, ezt olvastam mas Oldalakon is.
Most jövö heten atzsbatom a nyerget.
Summa:
Motor gyenge, inkabb az 1000-es hez nyulni
Ülest atszabattatni
Positivum is van : meghozza igen kellemes.:
azonnal otthol ereztem magam vele, mint egy 50 ccm-es kismoped , jatszi könnyeden fordul, lavirozik. Elvezetes .
valoszinü a Lenkkopfneigung .-on a elsökerek tengelyszögen allithattak,meröben motorozhatova tettek az elözö motoromnal allando kormanyvariatiokban voltam, hol magasitottam, hogy magamfele allitottam, de sehogy nem talaltam a helyem, Ezzel maga a tökely .
asszem en egy 796-ost vennek ezekutan, a Köbcentit = a Loeröt semmi nem tudja potolni .
Szep Motor, de gyengecske
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
leja Robert Linz /A
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 9646 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |