A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

696 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Haaaat, inkabb erösebbet :)))

Szöveges ítélet

ez egy 696 Motor, es ez vegül is egy összehasonlitas, mivel külön 696-osnak nincs "ablaka"
Szöveg:
elözö Ducatim egy S2R 800-as Volt, amivel most 2015 Majusban lemotoroztam Görögorszagi Rhodoszig. Hazaerkezesem utan varatlanul megvettek es 2 hetre ra vettem ezt a mostani 696-os 2010-es ABS-el felszerelt Modellt.
Igazsag szerint szerintem ABS-nek akkor van ertelme ha egy un: --Schräglage Sensorja" -- dölt allapotban müködö erzekelöje is van
Rettenetesen nagy a különbseg a 2 Modell között, radikalisan belenyultak a tervezök --a valtoztatas a Motor majd minden reszet erinti .
Külalakra jo, elöször nem zavart a paar loerös hianya, de amikor meghajtottam a motort, azonnal kiabrandito Volt a sipito magas fordulatszamra beallitott Blokk, eltünt az S2R ben megszokott mely nagy nyomatekos 800-as Motor ereje .Sivitott, kalapalt, csattogott, szokatlan.
Eltünt a nyomatek, a hirtelen erö, a Motor felebredese.
Aztan a varosi forgalomban az istennek nem talalni a neutralt, az üreset, mire megtalalom, valt a lampa zöld, indulni kell.
Tehat a megoldas, meg gurulasban kell a neutralt keresni . . .
Az ülese ?? Kritikan aluli.
Mivel hosszu utakat teszek, mar az elsö 50 Km-en a benzintaknak lecsuszva ülök, Borzalom, A bananom mar elgörbült, a nadragomat igazgatni kell negyed orankent. Es ez nem csak az en velemenyem, ezt olvastam mas Oldalakon is.
Most jövö heten atzsbatom a nyerget.
Summa:
Motor gyenge, inkabb az 1000-es hez nyulni
Ülest atszabattatni
Positivum is van : meghozza igen kellemes.:
azonnal otthol ereztem magam vele, mint egy 50 ccm-es kismoped , jatszi könnyeden fordul, lavirozik. Elvezetes .
valoszinü a Lenkkopfneigung .-on a elsökerek tengelyszögen allithattak,meröben motorozhatova tettek az elözö motoromnal allando kormanyvariatiokban voltam, hol magasitottam, hogy magamfele allitottam, de sehogy nem talaltam a helyem, Ezzel maga a tökely .
asszem en egy 796-ost vennek ezekutan, a Köbcentit = a Loeröt semmi nem tudja potolni .
Szep Motor, de gyengecske

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

leja Robert Linz /A

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 9646
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.