Gyúrunk, vazze?
Szöveges ítélet
Ez az irás inkább csak amolyan kedvcsinaló azoknak, akik gondolkoznak a Streetfighteren... Nagyszervizre adtam be a motorom, helyette kaptam ezt pár napra, ezért csak egy szubjektiv beszámoló (leginkább egy összehasonlitás a 848-assal) következik:
Az elsö, ami feltünt, hogy ez a motor jóval kidolgozottabb, mint az enyém. Eltekintve az S-sorozat plussz szolgáltatásaitól, már a kulcs kézbevételénél feltünnek a részletbeli különbségek, hogy tapintásra minöségibbek az anyagok, minden egy kicsit jobban a helyén van.
Ilyen például az önindító gombja, amire a motorkill kapcsoló rácsúszik, ezzel akadályozva meg olyan kinos pillanatokat, hogy autómentöért telefonáljunk, ha a motor rejtélyes okoknál fogva másnap nem akar indulni :-)
Ráülve úgy tünt, mintha az elsö kerék szinte a kormány alá lenne betolva - egy zömök piros kupacon ülök. Ettöl olyan mokány indiánló érzés fogott el (elnézést, az ütödött hasonlatok a népitéletben nálam se múltak el hatástalanul). A musztángérzés tovább fokozódott amikor kigurultam a parkolóból és a környékbeli kanyargós szakaszok felé vettem az irányt. Azonnal feltünt, hogy a két motor ég és föld egymáshoz képest, a 20Nm nyomatékkülönbség egyszerüen mellbevágó.
Elsökerék nem nagyon szeret a földön maradni az elsö három fokozatban, igazi stunt bike hangulat van. kanyarok... hat a 848-ason jobban érzem magam, ezen elég sokat keresgéltem a stabil testtartást: a tankon nem tudtam jól megtámasztani az alkarom, a térdemnek se volt az igazi, pedig egyáltalán nem vagyok magas. (180cm felettieknek lehet, hogy lesz egy
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (0) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (0) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 5500 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | 848 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |