Guruló élvezet
Szöveges ítélet
Az ST2 egy nagyon jó motor. Amikor megvettem, felültem rá, és életre kelt alattam a blokk, akkor tudtam, hogy ezt kerestem. Nem egy steril rezgésmentes műszer. Ez motor, hörög, rezeg, csattog, él, velem együtt! Nem tudom miért, de itthon nincs semmi presztízse a motornak. ez a Ninják, Gixerek, CBR-k országa. Amire figyelj oda: ne legyen csillió millió km benne, vezérlésről legyen információd, mikor volt cserélve, vagy karbantartva. A kuplung ha csúszik, akkor valószínűleg nincs még megnyitva, ezért a por bent a szerkezeten belül lerakódik, ez gyorsan orvosolható. Akksi baromi szar helyen van, gyakorlattal azért ésszerű keretek között lehet cserélni. Bármilyen szerelés előtt az e-bay-ről rendelj be csavarszettet az idomhoz - fillérekért lehet kapni az itthoni árakhoz képest - mert általában 1-2 mindig megadja magát. Érzékeny a gumikra, ha gyárik vannak még fent, azokkal a motorozás nem egy nagy élmény. Futóművet ha jól beállítod - jellemzően könnyű a hátulja - akkor igazi kanyarvadász. Ha nem szeretsz 120 felett közlekedni, alatta egy kínszenvedés a motorozás. Valahogy úgy tereli a szelet az idom, hogy azon a sebességtartományban már szépen rávezeti a testedre a menetszelet, és tehermentesíti a csuklódat. 15 év elteltével, már van akinek a 83 paci kevés, szerintem nagy élvezetet ad. Pályán átlagban 180 km/h utazót gond nélkül teljesíti. Fogyasztása 6 lityi körül van, élményfüggően :) Remélem sikerült kedvet csinálni egy igazi olasz túramotorhoz.
Hibalista
- km óra
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 735 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |