Fekete "hangos" ördög
Szöveges ítélet
2005-ben cseréltem le a 620-asomat arra az 1000-re amin heteken át gondolkoztam hogy megvegyem-e. Ellene szólt hogy teljesítményéhez képest marha drága (annak ellenére hogy 200 eFt-ot le tudtam alkudni az új árból) mellette szólt hogy a 620-assal is meg voltam elégedve és hát hiányzott már egy kis plusz lóerő alólam. A fent leírt problémán kívül semmi gondom nincs vele, jártam vele itthon és a horvátoknál 2-szer, a tankoláson kívül semmire se kellett ügyelni. Az előző mocimról átraktam a sportdobot, rakattam bele sportlégszűrőt és tavaly szezon vége fele nem bírtam ki, hogy ne kerüljön rá a nyitott kuplungfedél.
Egy gondom van az egésszel ami erősen elgondolkoztat majd a következő motorom vásárlásakor, az alkatrészek szerintem nagyon drágák és a legapróbb cucc sincs raktáron, a szállítási határidő meg minimum 3 hét. Úgy gondolom egy ilyen márka nem engedhetné meg magának ezt a hozzáállást.
Egyébként szeretem, imádom és remélem még sok örömet okoz nekem.
Hibalista
- Az egyik első féktárcsa a felnivel együtt mindenféle előjel nélkül elkezdett ütni. Féktárcsa csere, felni "görgőzés" ha jól emlékszem a szakszóra. Ez a móka összesen 80 eFt-ba fájt
Ide hordtam szervizbe
Motorwolf, Ducati Budaörs
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |