A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Multistrada 1000 Ds 2004 (992)

Multistrada 1000 Ds 2004 (992) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elfogulatlanul a tények

Szöveges ítélet

Előszöris,már régóta szemeztem egy ilyen típussal,de fotókon még nem jön ki az igazi szépsége.b Tehát elmentem és megnéztem egy két darabot. Mivel volt már előtte is egy 620 as Monsterem amivel jó tapasztalataim voltal,csak nekem méretben kicsi volt illetve a rugózása nagyon sportos ezért inkább egy kényelmesebb túrázni is való motort szerettem volna. Tehát két lehetőség volt előttem Yamaha TDM 900 vagy a Multi. A kettő között csak az a különbség hogy a Yamaha ugyan jó motor csak éppen nem fogott meg,viszont ahogy a Multira ráül az ember,le sem akar róla szálni,egyszerűen olyan élmény vele a motorozás. A miértje pedig fizikálisan egyszerű,súlypontja nagyon mélyen van és viszonylag kicsi 197 kg mindennel! Fékek sokkal jobbak és pontosabbak a többi gyártóhoz képest.A futómű nagyon pontos és mindene állítható,nem egy himbálódzó rugóról van szó,ez gyárilag egy sportfutómű! A motor teljesítménye ,hangja pedig fenomenális,tulajdonképpen bármilyen gép mellé odaállhatsz vele gyorsulni,hogy nézze majd a rendszámodat..Irányíthatósága gyerekjáték,imádja a kanyarokat,csak neked kell észnél lenned hogy mire vagy képes. Kényelem:úgy tervezték az ülését hogy az alacsonyabbaknak is heérjen a lábuk,ugyanakkor a magasabbakak viszonylag nyújtottan legyen a lábuk felrakva. Szélvédelme inkább a sportmotorokéhoz hasonlít,felegyenesedve kb 120 ig jó aztán be kell bújni a spoiler mögé. Érdekesség hogy enyhe terepen lassan el lehet menni vele mivel könnyed a súlya és könnyű vele lavírozni. A megbízhatósággal teljesen elégedett vagyok,nem romlott el rajta semmi,van hozzá alkatrész és a szerelők sem dolgoznak drágán.Talán egyetlen negatívum hogy a belvárosi dugóban nem a leg jobb vele mert sokat kell kuplungolni a nagy nyomaték miatt,inkább a tempót szereti. Azt viszont nagyon!

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Motorosso

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Honda VT Ducati Monster Guzzi Nevada Cagica Elephant 900 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.