A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

999S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

döntögethetö döngethetö ribanc

Szöveges ítélet

Kezdeném a kényelemmel, minden relativ. Ùgy érzem ezt a motort az én méretemhez talàltàk ki igy nekem személy szerint kényelmes. Folyamatos 1200km-es vezetés utàn sem éreztem azt, hogy kemény lenne az ülés.
Akit ez zavar keresse fel a megfelelö céget és tegyen bele plusz zselét vagy több szivacsot.
Mivel egy S-modelröl van szo igy az öhlins futomüt illetöen extrém beàllitàsokra is lehetöség van. Egy japàn showa ezt sajnos nem adja meg.
Nagyon könnyen dönthetö és kanyarban is nagyon stabil. Kifejezetten élvezem a kanyarbanvalo gyorsitàst. Extrém beàllitàsok esetén màr màr félelmetes.
Ami a fékeket illeti Brembo silver van rajta gyàrilag, Rossi legyen a talpàn aki megmondja mi a különbség a silver és a gold között. Utcàra szerintem ez is elég jo. Kifejezetten jol adagolhato ! Anno mentem egy kört egy Benelli TNT-vel azon is Brembo fék volt, de az egy büntetés volt. Ha kicsit huztam nem fogott, ha sokat féltem, hogy fejre àllok.
Az àttétel gyàrilag 15/36 én kicseréltem a hàtsot 38ra, de azt gondolom az optimàlis a 37. 38-al egy picit talàn jobban gyorsul ugyanakkor elbukod a brutàl erös motorféket amit egy V2-ben imàdni lehet. Igy is fog, de érezni fogod, hogy mégsem az igazi. Viszont vàrosban igy könnyebb terelgetni, nem kell annyit vàltogatni ezàltal kiméled az alkarodat illetve a kuplunglamellàkat. Viszont vàroson kivül hamar lepörögnek a fokozatok és kicsit olyan érzésed lesz mint egy japànnàl (azt érzed, hogy nagyon megy, de nem megy). Megfelelö körülmények közt a 250et igy is ki lehet belöle préselni.
A km oràja nem csal !!! Mert a méröje olyan helyen van, hogy az àttétel nem befolyàsolja.
Szeretem a hangjàt az 54-es Termignoni elég nagyot szol sajnos a kertvàrosban a szomszéd hamar megtalàlt miatta. A szàrazkuplung nekem kifejezetten tetszik, mikor behuzom a kuplungot és csilingel :-) vagy a hirtelen gàzràhuzàst 4-5000 körül olyan a hangja, mint egy gépfegyvernek.
A motorja brutàlis. 5000-ig is remekül tol 8000felett beszaràs !
Ha kell még teljesitmény vàlts egyet vissza :-) Utcàra ez is sok !
A motor tartos 8000felett érzi meg a hasznàlatot amit igazàn a nagyszerviz szàmlàjànak àtvételekor fogsz érezni :-)
Ahogy a szerelöm mondanà : " Akinek futja majomra, az vegyen neki banànt is"
Csak megerösiteni tudom, az elöttem hozzàszolot. Miszerint nagyon érzékeny a levegöbeàllitàsra. Magam is tapasztaltam ! Ahogy begurulsz a làmpàhoz és vàltogatsz vissza puffog durrog innen màr tudod, hogy valami nem normàlis aztàn egyszer csak leesik a fordulat és megàll. Ujraindit minden oké ujabb 10 làmpàig. A szerelöm 1 ora alatt megcsinlàta (köszi Gergö) :-) !
Ha betartod a szervizeket, és mindent idöben kicserélsz, akkor sok gondod nem lesz vele !
Az aksi gyàrilag gyenge érdemes kicserélni egy litiumosra, utàna pöcre indul és fogtàl vele 3-4kg-t ha vesenyezni akarsz a sulycsökkentést itt kezd, ne magadon.
Nagyszerviz lista 43.000 km-nél
elsö fékbetétek
teleszkop olaj
kormàny telo
mire beértem a szervizbe kiégett az elsö làmpàm
szelep beàllitàs egy kicsit el voltak màszva de az elözö tulaj pàlyàzàsa is ràtehetett
kuplungkosàr
lamellaszett
fék olaj csere
olaj csere
levegö beàllitàs
gyertya csere iridiumosra

és most legutobb kormànycsapàgy csere lesz, mert a jo magyar utak tönkrevàgtàk.

Összegezve egy nagyon klassz motor, amivel egy vad döntögetös csapatàs legalàbb olyan jo tud lenni, mint egy dugàs.



Hibalista

- - Feszültség szabàlyzo ! 50ezer km utàn...
- hasznàltan vettem bele egyet az csak 17ezer volt a gyàri ujat szerintem felejtsd el...
- - gyàri aksi 9év utàn megadta magàt
-

Ide hordtam szervizbe

Budapest 20.ker. csànyi utca 5
ez egy kicsi szerviz két nagyon jo szerelövel akik szintén motoroznak és ami nem elhanyagolhato ducatival
szàmomra fontos az, hogy a szerelöm màrka hü legyen
a szerviztapasztalat azért 9 , mert sajnos az alkatrészek dràgàk
de a szerelök munkàja kifogàstalan ! :-)

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.