Dolce vita, szerelem két keréken
Szöveges ítélet
A futómű a legjobb amit valaha próbáltam, a fék szint úgy. Senki ne gondolja, hogy bármelyik japán versenygép tudja ezt. Ezen a két területen nem hogy ugyan olyan még csak meg sem közelítik a DUCATI-it. Tipikus versenymotor ez rá van írva (SBK) Ezért mindenki így kezelje a gépet, utazási komfort, utas kényelem, pakolhatóság, terepképességek stb, stb buta és értelmetlen kérdések és összehasonlítások teljesen feleslegesek. Alul gyenge, 5000-től pokol csak győzd a váltót kattogtatni. A hangja szerelem pláne egy termignoni dobbal. A forma szubjektív szerintem gyönyörű. Egy pesti kávézónál ücsörögve a motor mellettem parkolt, sétált egy 6-8 fős 65-70 év körüli társaság ahol a nők megálltak és csodálták a motort "nézd ez egy ducati", "hűű de szép" Nem tudták hogy az enyém de nagyon jól esett. A fiatalok persze integetnek, kérdezgetnek ez már fel sem tűnik. Aki szereti a szépet és a technikailag különlegeset bátran ajánlom de nagyon nézze meg mit vesz Magyarországon elég rossz állapotúak vannak a nem megfelelő szerviz háttér és szűkös tulajdonosi pénztárca meg teszi a hatását. Különleges élmény menni vele és főleg birtokolni. (semmi más motorhoz nem hasonlítható! Más v2-esekhez sem! Ez egy DUCATI).
2002-ben 5 500 000 Ft-volt akkor amikor egy GSX-R 1000 2 900 000 Ft.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Ducati di Bosco soha senkinek nem ajánlom.
Ducati Wolf mester még inkább nem ajánlom.
Moto Rosso két lelkes srác Budapesten csak őket ajánlom!
Ducati szombathely nagyon ajánlom.
Ducati cegléd nagyon ajánlom.
Nincs senki más a témában Magyarországon.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Hayabusa | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |