A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster S4r 2003 (996)

Monster S4r 2003 (996) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

BIG LOVE (and lóvé)

Szöveges ítélet

Igazi szerelem volt!Ő a harmadik monsterem volt, és Ő volt a csúcs, akire azt mondtam, elég hétköznapi motorozáshoz.Persze egy Ducatihoz hozzá tartozik, hogy miután megveszed, még kb 1milliót ráköltesz, hogy megfeleljen az igényeidnek.(nyitott rendszer, erősített, nyitott kuplung, könnyített lendkerék, kormányteló, egy-két idom, ledlámpák(a normál izzók nem bírják a rázkódást),stb)
Amit nyújt azt csak az tudja, aki próbált már ilyet. Nem kezdőknek való, olyanoknak, akik szeretik a nyersességet, a vadságot. Ezután a legtöbb sor4 biciglinek tűnik .Nem rossz értelemben, hanem kezelhetőség, motorozhatóság szempontjából.Az S4R kanyar előtt csúszik, kanyar közben és után keresztbe áll és emeli az elejét.Igazi élmény vele motorozni. A hangja iszonyat jó volt, sokat motoroztam a városban vele, maximális tekintélyt parancsol a nyitott ARROW rendszer( nem kellett félnem hogy nem vesz észre balga autós):)A futómű gyári beálítása használhatatlan volt, de segítettünk rajta.A teljesítményéről annyit, hogy 2-be csak hozzáérsz a gázhoz és holtponton van( nem kell belekuplungolni, nem kell rángatni, stb) és még 200-nál is stabil.A fékek brutálisan jók, de hát ezt tudjuk a Ducatiról. Futómű feszes, hosszú rossz minőségű úton fárasztó, viszont szerpentinen még két személlyel is meglepően stabil. Pályára ajánlott a csúszókuplung, vagy nagy rutin!;) Szélvédelem 170-180ig jó (185cm-ig).Mindenki szídja az olasz motorok megbízhatóságát, hát ezt cáfolnom kell, mivel három Ducatit hajtottam kb 70.000 km-en keresztűl és semmi problémám nem volt velük.Nagyon nehéz volt megválni tőle, többször is meghírdettem, és mikor jött a vevő inkább lemondtam :(, de hát öregszem, jobban kell vigyáznom magamra és a családomra.

Hibalista

- olajgomba beázott az aug.20-án a viharban!
- érintkezési hiba biztosítéktáblánál...ennyi

Ide hordtam szervizbe

Wolf- Viktorhoz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.