696 Bella :))
Szöveges ítélet
Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt napfenyben nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint az előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon.
Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,ha eladnám, csupán majd idős korom miatt tennem. Hamarosan honosíttatom, így a magyar lapos utakon fog majd berregni, az osztrák szerpentineket mint emlék őrizheti később :)
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Summa summarum, egy kis ékszer a gép, jó kezekben van nálam :))
köszönöm, szevasztok
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696
######
Azota ezt a 696 lepapierozott gepemet megvettek, de hamar ujra masikat vettem, mert hianyzott. Az ujban is van mar 14 000 KM, ezzel is lementem Görögbe a Rhodos utani szigetemre .Összel olajcsere tavasszal a csepptöltöt radugom, es jöhet a faszlengetö majus . maradnak a 696 osok, ugylatom . . .
Azota mas is valtozott, : rajöttem, hogy nem nagy durranas a boszorkanysagnak titulalt szelepallitas es a szijcsere, igy itt a csendes Balatoni napokon magam csinalom. ( a 696-osomon ) Lehet sokkal hosszabb Service Intervallumokat hasznalni, nem kell a 12 000 Km-t betartani, föleg a szijnal nem. Szij 20-25 000 Km, vagy 10 ev, Szelepek 15 000 Km. Nem elfelejteni a szijak textil erösitesesek, vastag stabil brutalis szijak, Angliaban gyartatja a Ducati öket, es mint eredeti DUC kinalja.Termignoni Kipuffot tettem ra, egy picit lett melyebb -öblösebb.
Iden 2019-ben is voltam vele Görögorszagban, mint mindig siman gond nelkül, elvezet behajozni, hihetetlen hangulata van, amikor a hosszu sorban allo autokat megelözve elöregurulok, es a mar ott varakozo többi motorossal ismerkedünk, ki hova, miert megy, milyen Motorral, stb. Aztan a Decken a sörrel, vagy az Ominozus Ouzoval kezdjük az utat . Szerszamot semmit nem viszek a Görögök Motoros nemzet, van mindenük.
Titokban ujra kacsintgatok egy 1100 S Modellel, viszont azon ujra kezdhetnem a sok Extrat hozza beszerezni kifizetni, masodszor ezert a bevalt jol ismert gepemert nem kapnek magyarban penzt , azzal kezdik itt, mennyit engedek a feleböl. Alkudozni nem tudok, söt utalok
Hibalista
- semmi, söt, egy alkalommal zuhogo, ömlö, szakado esöben, kb 300 Km-t mentem, a Balatontol le Ljubljanan keresztül Triest - Velenceig, mindenfele /Technikai/ problema nelkül. Gyujtas nem hagyott ki, elektromos zarlat nemvolt, csupan en, es irataim, penzem, összes fontos papierom azott tökig, hogy Konsulatuson mindent cserelnem kellett :)))
Ide hordtam szervizbe
Leja Robert LINZ-Hörsching-Austria
Az IDÖ itt is valtozast hozott: ujabban magam csinalom a komplette Servizelest , mar nem viszem Roberthez a gepet...Ujabban Itt a Balatonon kenyelmesen megrendelem a kivant alkatreszeket , megcsinaltam a szükseges beallitasi szerszamokat,igy szij, es szelepek stb itthon cserelödnek - allitodnak . . .
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Mar en vagyok
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9646 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | s2r 800 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |