A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Monster 696 + /ABS/ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

696 Bella :))

Szöveges ítélet

Pozitívan változott a véleményem a 696-osrol. 18 100 km van benne , egy rendkívül könnyen kezelhető gép, ugye tudjuk, hogy úgy a motor mint a váz teljesen új konstrukció, valószínű a kormányszögállását is megváltoztathatták az előző modellekhez képest, így fordulékony, kis helyen is lehet vele kanyarodni. A Motornak hangyányit nagyobb a sűrítése, rövidebb a lökete, így pörgősebb, ezt a motorféknél erezhetjük, de hamar megszokni.
Általában 220 Km-t megyek míg a tank kijelzője jelzi az ürességet, utána van még kb 40 km-em.
A negatívum: a digitális km óra, nappali fényben a szürke hátlap, és a fekete betűk-számok miatt napfenyben nehezen leolvasható, a másik a tank megoldásánál jelentkezik, ugyanis nem lehet felhajtani, sőt tökre szét kell szedni, ha az akksihoz akarunk hozzáférni. Nem jó megoldás, de ez van. Van viszont csepptöltő, amit externe lehet csatlakoztatni, 2 helyről is, úgyhogy semmi pánik, Akkuhoz hozzáférni, csupán egy esetleges cserénél kell. Szervizigénye ugyanaz mint az előzőnél, szíjak, szelepek, olaj + szűrök. Lánc a rendszeres kenés miatt csodálatos, semmi elhasználódás, most kapott új Bridgestone-t, úgyhogy jöhet a szezon.
Karcmentes , nagyon szép megjelenésű, tetszetős gép,ha eladnám, csupán majd idős korom miatt tennem. Hamarosan honosíttatom, így a magyar lapos utakon fog majd berregni, az osztrák szerpentineket mint emlék őrizheti később :)
Nagyon jó gép, sem nagyobb, sem kisebb nem kell, elégséges a lóerő, a gyorsulás, az ülésmagasság, (ülést a tanknál át kellett szabatni, mert állandóan előrecsúsztam. Kitömték, feltöltötték + Shaumgummival -szivaccsal)
Summa summarum, egy kis ékszer a gép, jó kezekben van nálam :))
köszönöm, szevasztok
Közben Ducatiek kihoztak az ujabb 797-es Modellt, ami csabito, de nem erdemes az enyemmel lecserelni
Az uj: 12 Kg-al nehezebb es kb 10 Le-vel gyengebb. Marad a 696
######
Azota ezt a 696 lepapierozott gepemet megvettek, de hamar ujra masikat vettem, mert hianyzott. Az ujban is van mar 14 000 KM, ezzel is lementem Görögbe a Rhodos utani szigetemre .Összel olajcsere tavasszal a csepptöltöt radugom, es jöhet a faszlengetö majus . maradnak a 696 osok, ugylatom . . .
Azota mas is valtozott, : rajöttem, hogy nem nagy durranas a boszorkanysagnak titulalt szelepallitas es a szijcsere, igy itt a csendes Balatoni napokon magam csinalom. ( a 696-osomon ) Lehet sokkal hosszabb Service Intervallumokat hasznalni, nem kell a 12 000 Km-t betartani, föleg a szijnal nem. Szij 20-25 000 Km, vagy 10 ev, Szelepek 15 000 Km. Nem elfelejteni a szijak textil erösitesesek, vastag stabil brutalis szijak, Angliaban gyartatja a Ducati öket, es mint eredeti DUC kinalja.Termignoni Kipuffot tettem ra, egy picit lett melyebb -öblösebb.

Iden 2019-ben is voltam vele Görögorszagban, mint mindig siman gond nelkül, elvezet behajozni, hihetetlen hangulata van, amikor a hosszu sorban allo autokat megelözve elöregurulok, es a mar ott varakozo többi motorossal ismerkedünk, ki hova, miert megy, milyen Motorral, stb. Aztan a Decken a sörrel, vagy az Ominozus Ouzoval kezdjük az utat . Szerszamot semmit nem viszek a Görögök Motoros nemzet, van mindenük.
Titokban ujra kacsintgatok egy 1100 S Modellel, viszont azon ujra kezdhetnem a sok Extrat hozza beszerezni kifizetni, masodszor ezert a bevalt jol ismert gepemert nem kapnek magyarban penzt , azzal kezdik itt, mennyit engedek a feleböl. Alkudozni nem tudok, söt utalok

Hibalista

- semmi, söt, egy alkalommal zuhogo, ömlö, szakado esöben, kb 300 Km-t mentem, a Balatontol le Ljubljanan keresztül Triest - Velenceig, mindenfele /Technikai/ problema nelkül. Gyujtas nem hagyott ki, elektromos zarlat nemvolt, csupan en, es irataim, penzem, összes fontos papierom azott tökig, hogy Konsulatuson mindent cserelnem kellett :)))

Ide hordtam szervizbe

Leja Robert LINZ-Hörsching-Austria

Az IDÖ itt is valtozast hozott: ujabban magam csinalom a komplette Servizelest , mar nem viszem Roberthez a gepet...Ujabban Itt a Balatonon kenyelmesen megrendelem a kivant alkatreszeket , megcsinaltam a szükseges beallitasi szerszamokat,igy szij, es szelepek stb itthon cserelödnek - allitodnak . . .

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Mar en vagyok

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9646
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? s2r 800 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.