Az kis olasz szexgép
Szöveges ítélet
Egy motor választásakor úgy tartom, ne csakis a ráció hanem az érzelem is döntsön. A totális rációra ott a kocsi.
Mikor elkezdtem nézelődni, a teljes palettát átnyálaztam: melyik passzol hozzám. Melyik vagyok igazán Én.
szinek, formák, típusok és lehet hogy hülyének tűnök de esténként a utube-on motorhangokat hallgattam:),
A képek, videók, hangok alapján Ő vitte a pálmát.
Következő fázis: mit írnak róla mások...
Amit lehetett azt megtudtam róla, mielőtt belevágtam.
aztán irány a hirdetések és a várva várt fizikai kontakt.
Mikor megláttam még jobban tetszett, de kicsit féltem tőle: az olvasottak hatására, mindenféle pozitív és negatív sztereotípia kavarog a fejben: olasz, drága, első motornak kemény dió , stb-. /sokéves robogós múlt és pár hetes 750-es yamaha diversion használattal a hátam mögött ez volt az első komolyabb váltós élményem./
Az első benyomás: a szín a karakter,a design, ......
egyből szerelem
Belevetettem magam és azóta sem nem bántam meg!!
Pöccre indul minden reggel és este.
Vigyorogva megyek a melóba. Bőr fel, 30 km lenyom, bőr le , öltöny fel. Kávé gyanánt monster:))) és ugyanez délután.
Júniusól december közepéig hajtottam. / ja még karácsonykor is mentem vele egy kört/ Most az előszobában áll. Az asszony is elfogadta, kilobbiztam "kitűnő vendégfogas".:))
Tapasztalat:
A sok ítélettől eltérően. Nem hagy cserben. Add meg neki mindig amit kell, tartsd becsben és nem kell majd tologatni.
nem drága: csak ha a magyar szakszervízbe viszed. Amúgy nem veszélyes.
a karakterisztikáját meg ki kell ismerni, mert nekem okozott meglepetést robbanékonyságával és brutál fékeivel. Ez nem egy kezes, szolgálatkész, bólogató sápadt,japán gésa, hanem egy olasz, nagypofájú, szexet követelő,fekete fúria.
Be kell törni és tisztelni. Ez esetben elsőnek sem fog problémát okozni. Csak tiszteld és add meg neki amit kér. Minden téren meghálálja majd!
Élmény, megbízhatóság, életérzés!!
Most sem vennék mást. Ha motort keresel ezt is próbáld ki.
Le is fogsz ragadni mellette..
újabb bejegyzés:
Bő egy éve vettem meg. azóta még mindig semmi probléma. Pedig nem keveset használtam. 5 ezrenként olaj, 20 ezres nagyszervíz( ékszíj, akksi,lánc , lánckerék...) és pár gumi. A szokásos karbantartó dolgokon kívül semmi. a gép nagyon kiforrott, az egyik legmegbízhatóbb Duki. Azóta is pöccre indul. Kapott egyedi tankfényt,ülés és és hasidomot karácsonyra:), na meg egy kis Termignonit is csak a hang végett :)) Brutális.
A napokban cserélem le egy nagyobbra. Megvan az új szerelmem is!!
sportclassic 1000 :)))
szóval, maradok a Ducatinál..
Hibalista
- semmi. - - mikor megvettem ékszíj, motorolajcsere, szűrők, gyertyacsere. ha jól emlékszem , az alkatrész 15 - 20 ezer forintnyi euro volt az egyik bécsi ducati szalonban. A magyar szalonok drágábban mérik.. - Szervizelni itt csak végső esetben. - - A kötelezőkön kívül semmi. Ja, de mégis, egy számítógépes motorbeállítás Desmodokinál : alapjárat utánállítása és a motor finomhangolása.
Ide hordtam szervizbe
Desmodoki
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 6200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |