spanyol faló
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen akéndékba kaptam, egy barátom vette meg hogy ezen majd megtanul motorozni, ami olyan jól sikerült hogy az Ausztriából hozott Senda H először elvesztette az idomokat majd ezzel a műszerfalat is. Miután vett egy nagyobbat odadta nekem. Addigra túlélt nem egy esést terepen de még mindíg jól működött. az egyetlen hibája az volt hogy viszonylag gyakran ledobta magáról a láncot ami érdekes dolog egy ötvenestől hiszen CZ lánc volt rajta. A futóműve Showa a fék Brembo volt, ezt érezni is lehetett. Menni nagyon ment ahhoz képest hogy smkp 80at akár szembeszélben is tudott igazán jó napján a 90et is megközelítette, ennek viszont megvolt az ára. 6,5 literes tankjával max 90 kilómétert bírt menni. Mindennel együtt több mint tíz évesen túlélte hogy két ember tanult meg rajta motorozni és kipróbálta vele mit lehet meg mit nem. Imádtam hiszen az első motorom volt, de azért egy őrült dolog végülis ha van megalkuvás nélküli 50es ez az volt és ennek meg volt az ára is. Ha viszont eltekintünk a kegyetlen fogyasztástól baromi jó gép.
Hibalista
- váltó, ez volt a vége
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
