A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Derbi

GPR 125 Nude 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Katalán-japó betyár

Szöveges ítélet

Előzmények:
Miután megszereztem a "B125" jogosítványt (B kategória megléte miatt csak KRESZ vizsga, 5 óra vezetés és gyakorlati vizsga után), motor után néztem. A cél munkábajárás volt Bp-en, tisztán élvezet céljából, és mindenképp motort akartam, nem robogót.

Kiválasztás:
Hosszas nézegetés után, és mivel egyik 125ös se tetszett igazán a nagy márkákból (kivéve az endurókat, de az már volt hobbi célra, Yamaha DT80 meg talán a Suzuki VanVan125), márka nélkül leszűrtem a hirdetésekre, köbcenti alapján és így találtam ezt a motort.

Vétel/fenntartás
Amiért meg lehet venni / fenn lehet tartani a motort: Yamaha DT 125 motorja van benne, a márka pedig 2001 óta a Piaggio-csoporthoz tartozik. Szóval ha motor, akkor Yamaha alkatrészek vannak, minden egyéb Piaggio.

Kinézet/ élvezet:
Feltűnő szín és szép forma miatt mindenkinek tetszik, tényleg. Hátul 140es gumi miatt komoly hatást kelt (pl. Suzuki GS500-on 130as van hátul).
Az enyém a "Nude" változat, azaz naked típusu, az idomos a "Racing" alnevet viseli, műszakilag teljesen megegyeznek.

2 ütemű, különolajzású, így az olajtartályt feltöltve jó ideig csak tankolni kell, mint egy négyüteműt. A DT 125-tel megegyezően power-szelepes, 6000-től jön meg az erő és 10,000-ig tart, nagyon élvezetes!



Hibalista

- - Önindítót kellett kitisztítani vétel után nem sokkal,mert fennakadtak a golyók, azóta tökéletes, ismerős megcsinálta (0 Ft)
- - Váltókar könyített műanyagból (!) volt, eltört, bontóból alumínium univerzálisat túrtam 3,000-ért, kis faragás után tökéletes lett
- - Kopóalkatrészek:
- /lánc: 5,000 Ft (DID)
- /lánckerekek: 11,000 Ft
- /kipufogó (már vételkor el volt rohadva): 75,000 Ft (Gianelli)
- /markolat: 3,500 (Progrip)
- /első teleszkópfelújítás: 17,000

Ide hordtam szervizbe

Ismerős: önindító tisztítás

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Bátyám-magam: lánc / lánckerekek / kipufogó / markolat
Redline: teleszkóp (http://www.red-line.hu/)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? DT 80 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Derbi

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.