Én akkor is szerettem....
Szöveges ítélet
Ez alapvetően egy kiváló gép, ami nagyon sok örömet okozhat a tulajdonosának, de ehhez nagyadag elszántság kell és jókora műszaki tapasztalat! Jó néhányszor állt már le velem, de csak egyszer kellet pótkocsit hívni! A gép alapvetően egyszemélyes, két személlyel már nemigen motorozható, elveszti minden erejét! Egymagamban órákon át tudok vele körözni, ha Ő is úgy akarja! Hosszútávra totálisan alkalmatlan! Nem a megbízhatósága miatt, hanem az aprócska hengerfej miatt, ami semmit sem hűt, így tartós 55-60 km/h -s sebesség mellett 20-25km-enként meg kell állni pipaszünetre! Várni, míg visszahűl.
Mindent összevetve, mivel rengeteg munkaórám van benne, lévén a motor 90%-a restaurálva lett, amelyet szinte teljes egészében én csináltam, nagyon szeretem!
Hibalista
- Amióta átesett a restauráción, azaz mióta én használom, már szinte minden baja volt! Az alapvető problémák mellet, mint, eltörött az alu.öntvény stander, volt számos más! Az elektromos rendszer állandóan rakoncátlankodik, már ha lehet itt elektromos rendszerről beszélni! Platina, és eleve a gyújtórendszer körül számos hiba merült már fel! Mindent egyes eddigi meghibásodást fel sem lehetne sorolni itt!
Ide hordtam szervizbe
Saját magam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1961 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 29000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
