Az első géperejű járművünk
Szöveges ítélet
Apám 56-ban vette. Ritka példány volt, mert nem a szokásos fekete, hanem piros színe volt. Miután én 55-ben születtem, arra emlékszem, hétvégéken apám bütykölgette. És amikor nagyobbacska lettem, törölgettem. Meg arra, hogy sámlin ülve utánoztam a motor hangját. :-) 17 évesen tanultam meg rajta motorozni, ami nagy élmény volt.
Ma is megvan, a fészerben porosodik. Gumikat kellene lecserélni, és az üzemanyagrendszert kitisztítani, mert ma is üzemképes, nincs megbontva. A garázsban még akad hozzá néhány alkatrész.
Megbízhatósága nem volt valami jó, a gyújtása elcseszett helyen van, ha elállítódott a lendkerék nyílásán kell csavarhúzóval állítgatni. Egyszer körbemotoroztam vele a Balatont, így nagy tapasztalatokat nem mondhatok.
Szerelési könyve vhol a padláson megvan.
Ma már inkább a megszépítő szép emlékek vannak, mint az akkori bosszúságok.
Hibalista
- megszakító
- lendkerékék
- kipufogó
- gyújtógyertya (még szétszerelhető, rózsaszínű porcelánnal)
Ide hordtam szervizbe
apám javította
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1956 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 18 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
