A fürge szöcske szerelem
Szöveges ítélet
Első nagymotorom volt, illetve még megvan, bár már nem használom.
Egy hihetetlenül precíz mérnökember volt az első gazdája, tőle vettem. Előtte 8-9 évet állt a tárolóban, nem használta. Egy pár óra bütykölés, és bűvészkedés után beröffentette, és azóta is megy.
Soha nem hagyott az út mellett, még a japán motorjaimat is leiskolázta megbízhatóságból. Egyszerű szerkezet, mint a rajzszög, sok minden nincs benne, ami el tudna romlani. Egy idő után magam szervizeltem, olajcsere, megszakító tisztítás-állítás, kipufogókormolás, azt hiszem ezen kívül semmit nem kellett csinálni.
Kicsit már zörög a csapszeg benne, de még megy, aztán ha beadja a kulcsot lesz csak szétszedve.
A fogyasztása egy darabig 5 liter keverék volt akárhogy is állítgattam, majd amikor szintetikus olajat tettem bele lement 3,5-re. A fene se érti... Ólomadalékot a szerelő tanácsára mindig teszek bele, hallani lehet amotor hangján ha nincs benne.
15 LE a gyári adat, szerintem meg is van benne, bár eléggé ki van hegyezve a teljesítmény, és pörgetni kell.
Két személlyel is túráztunk elég messzire, bár az már nem volt komfortos, úgy ültünk mint a heringek...
Többször nekifogtam eladni, de ma már örülök, hogy megmaradt, nagyon szeretem, mint első motort, és egyáltalán is. Kiforott konstrukció hibák nélkül, megbízható működés, fillérekből lehet üzemeltetni.
Hibalista
- Egyszer leszakadt a vezeték a dinamóról, amikor szereltem a csavar beleszakadt a házba... De megoldottam!!! :)
Ide hordtam szervizbe
Én magam
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
