Világutazó! Máig bánom, hogy megváltam tőle
Szöveges ítélet
Miután sikerült megválnom a Gold Wingtől,összegeztem a tapasztalatokat, és úgy döntöttem, nekem egy olyan egyszerű motor kell, mint a faék. Amit az út szélén egy görbe faággal, és egy féltéglával meg tudok generálozni. No meg nagyapám szavai is a fülembe csengtek, miszerint járművet kizárólag a németek gyártanak, és kerek az emblémája. Pont a kezemre játszott az is, hogy egy ismerősöm ippek abbahagyta a motorozást, és eladó sorba került a bömbije. Ez a gép egy R100S volt, limitált széria, RT idomzattal, valamivel erősebb motorral mint a gyári, ugyanis rendőrségi használatra gyártották, és egy pár darabot adtak el belőle civileknek is. No, ez egy ilyen vas volt. Eszméletlen ormótlannak tartottam elsőre, no de sebaj, az üzlet megköttetett. Szervízkönyvvel, első kézből vettem. És használtam. Bejártam vele egész Európát, átruccantam észak Afrikába. A használati értéke fenomenális. Két személyre két hétre sátorral, minden cuccal kényelmesen felpakolható. A kardánreakciók megszokást igényeltek, de egyáltalán nem voltak vészesek. A szélvédelme a mai napig példaértékű. Egyszerűen nem tudok róla rosszat mondani. Egy nagyon jó motor. Megkönnyeztem, mikor elvitték.
Hibalista
- Két megszakíró, és fékbetétek
Ide hordtam szervizbe
Én magam szereltem:) Már amit kellett
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
