Tehén sportköntösben.
Szöveges ítélet
Az első 1200 LC GS Adventure is nagyon kellemes meglepetés volt,rengeteg kényelmi extrával,hatalmas beállítási potenciálokkal.
Na de ez?Az új 1250-es blokk ezzel a ShiftCam rendszerrel valami eszeveszett módon megy.Bármelyik sebességi fokozatból megindul,iszonyatosan tol már az egyes fokozatból is,na és a váltója....az 1200-esen az nem volt épp finom,néha megakadt,hiába a jó technika(lefelé gáz nélkül,felfelé gázzal)...az 1250-esen ez is finomabb,jól vált,itt már tényleg a User hibázik,ha ugrál vagy akad a váltás.A futómű szerintem nem változott,ugyanolyan kényelmes és limbó hintó mint az elődje,annyi különbséggel,hogy kevesebb a beállítási lehetőség,és nincs már az elődhöz képest a személy+csomag beállítás,hanem teljesen automata.
Apropó magasság,én 185 centi magas vagyok de egyedül normál ülés mellett bizony figyelni kell hol állsz meg a motorral,mondjuk egy vízvályú tetejéről nem fog leérni a lábad.Van rá megoldás,alacsonyabb ülés,alacsonyabb futómű(csilliókért),ha rövid a lábad,nem biztos hogy ez a te motorod,van ennél kisebb magasságú BMW is.
Ami nekem személy szerin negatívum,az a szélterelő plexi,még mindig alacsony és a bukóra nyomja a szelet,nekem egy magasabb túra plexi segített a problémán átlendülni.Bár erre azt gondolom,hogy egy magasabb plexi belefért volna a 7-8 milliós árba...
Két személlyel kiválóan beállítja a magasságot,meg lehet venni alacsonyabb felszereltséggel,de érdemes beruházni a 3 csomagot,mert igazából úgy kompakt a motor,de persze fanyalgók mindig lesznek,akik szerint a technikai fejlődés az ördögtől való,sőt onnantól kezdve a User se tud már motorozni,mert van alatta technika,de ezt csak azok a fanyalgók mondják,akiknek nem adatik meg kipróbálni,vagy nincs pénze egy ilyen kaliberű motorra.BMW ezt váltja ki a sokakból,sőt rosszabbat...
Fogyasztása a magyar Kresz betartása mellett 4.5-4.8L/100km/h,kicsit tempósabban 5.5L100km/h,autópályán 6L...
Két személlyel csomaggal is nagyon kellemesen mozgatja a motort.
Szerviz:Garanciát érdemes megvárni,ha van pénz akkor meghosszabbítani....A szervizárak,horror+áfa,könnyebb belefut akár 200 ezerbe is,persze nem a 10 ezres szerviz,az csak 60-90 ezer :)
Egy szó mint száz,szinte tökéletes a motor,egy igazán kompakt felhasználási területtel,ha kell tartja a lépést a sportmotorokkal,ha kell kényelmes túramotor,és ha kell könnyebb terepen is elboldogul(nehéz terepen pedig kell hozzá egy terepet ismerő felhasználó is),nyilván nem a nehéz terepre való,oda van más egyszerűbb motor,de ha kell megoldja....
Hibalista
- Az első 2 évben nem volt elromló alkatrész,de még csak 25 ezer van benne,ne is romoljon el semmi.
Ide hordtam szervizbe
Bmw márkaszerviz:horror+Áfa
Majom kell,legyen banánra való...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | 1200LC GSA | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
