A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R1250 GS Adventure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tehén sportköntösben.

Szöveges ítélet

Az első 1200 LC GS Adventure is nagyon kellemes meglepetés volt,rengeteg kényelmi extrával,hatalmas beállítási potenciálokkal.
Na de ez?Az új 1250-es blokk ezzel a ShiftCam rendszerrel valami eszeveszett módon megy.Bármelyik sebességi fokozatból megindul,iszonyatosan tol már az egyes fokozatból is,na és a váltója....az 1200-esen az nem volt épp finom,néha megakadt,hiába a jó technika(lefelé gáz nélkül,felfelé gázzal)...az 1250-esen ez is finomabb,jól vált,itt már tényleg a User hibázik,ha ugrál vagy akad a váltás.A futómű szerintem nem változott,ugyanolyan kényelmes és limbó hintó mint az elődje,annyi különbséggel,hogy kevesebb a beállítási lehetőség,és nincs már az elődhöz képest a személy+csomag beállítás,hanem teljesen automata.
Apropó magasság,én 185 centi magas vagyok de egyedül normál ülés mellett bizony figyelni kell hol állsz meg a motorral,mondjuk egy vízvályú tetejéről nem fog leérni a lábad.Van rá megoldás,alacsonyabb ülés,alacsonyabb futómű(csilliókért),ha rövid a lábad,nem biztos hogy ez a te motorod,van ennél kisebb magasságú BMW is.
Ami nekem személy szerin negatívum,az a szélterelő plexi,még mindig alacsony és a bukóra nyomja a szelet,nekem egy magasabb túra plexi segített a problémán átlendülni.Bár erre azt gondolom,hogy egy magasabb plexi belefért volna a 7-8 milliós árba...
Két személlyel kiválóan beállítja a magasságot,meg lehet venni alacsonyabb felszereltséggel,de érdemes beruházni a 3 csomagot,mert igazából úgy kompakt a motor,de persze fanyalgók mindig lesznek,akik szerint a technikai fejlődés az ördögtől való,sőt onnantól kezdve a User se tud már motorozni,mert van alatta technika,de ezt csak azok a fanyalgók mondják,akiknek nem adatik meg kipróbálni,vagy nincs pénze egy ilyen kaliberű motorra.BMW ezt váltja ki a sokakból,sőt rosszabbat...
Fogyasztása a magyar Kresz betartása mellett 4.5-4.8L/100km/h,kicsit tempósabban 5.5L100km/h,autópályán 6L...
Két személlyel csomaggal is nagyon kellemesen mozgatja a motort.
Szerviz:Garanciát érdemes megvárni,ha van pénz akkor meghosszabbítani....A szervizárak,horror+áfa,könnyebb belefut akár 200 ezerbe is,persze nem a 10 ezres szerviz,az csak 60-90 ezer :)
Egy szó mint száz,szinte tökéletes a motor,egy igazán kompakt felhasználási területtel,ha kell tartja a lépést a sportmotorokkal,ha kell kényelmes túramotor,és ha kell könnyebb terepen is elboldogul(nehéz terepen pedig kell hozzá egy terepet ismerő felhasználó is),nyilván nem a nehéz terepre való,oda van más egyszerűbb motor,de ha kell megoldja....

Hibalista

- Az első 2 évben nem volt elromló alkatrész,de még csak 25 ezer van benne,ne is romoljon el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Bmw márkaszerviz:horror+Áfa
Majom kell,legyen banánra való...

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? 1200LC GSA Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.