Szuperbálna :-)
Szöveges ítélet
Röviden: telepakolod, feltankolod, ráülsz és mész, mész, mész... :-)
A szélvédelemről mindent tud, a kényelemről meg még annál is többet. A hasmagasság sajnos nem túl magas, "tréfás" fekvőrendőröknél, padkáknál vigyázni kell.
A hátrameneti fokozat és az elektro-hidraulikus középállvány megoldja az összes olyan problémát, ahol a hatalmas tömeg gondot okozhatna, ha meg elindul, akkor hihetetlenül kezes, jóindulatú. Ebben persze partnerei a Metzeler papucsok, amik a Bridgestone gumikhoz képest messze jobb kanyarodást tesznek lehetővé, nem is beszélve a vizesen úton jobb kapaszkodásról.
Egyetlen "negatívum" a full-integral fékrendszer, bár lehet, hogy másokat ez nem zavar, én szeretem eldönteni, az első vagy a hátsó kereket fékezem. Ez főleg visszafordítókban, szűk kanyarokban zavaró, ahol nem lehet a hátsó fékkel rásegíteni a befordulásnál, jól kell megválasztani a kanyar bemeneti sebességet, mert ráfékezésnél (tekintve hogy elől-hátul egyaránt fékez) megpróbál felegyenesedni a "kicsike" és ugye tömegben Ő a nyerő...
Ezt leszámítva tökéletes, a spinter gyorsaságát a teherhordó elefánt előnyeivel egyesíti...
Hibalista
- eddig semmi...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 6200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18950 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
