A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

R1100RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető behemót

Szöveges ítélet

Van egy 88'-as R80RT-m és imádom, de szerettem volna egy újabb gépet, hosszabb túrákra, akár két személlyel és úgy döntöttem az ABS is kell. A 80-as is szereti a hosszú távot de szerintem egy személlyel ok csak.( A kisebbiket eszem ágában sincs eladni, amíg motorozom azt biztos birtoklom.) A gép észak-olasz területen tette a dolgát mielőtt hozzám került és én a sokadik gazdája vagyok, az ABS kocka hibás volt és emiatt volt az első gazda és köztem nagyon gyorsan még kettő. Ez így furán hangzik, de röviden: ha az akksi nincs a helyzete magaslatán akkor az elindulás utáni tesztnél hibát dob a rendszer és nem is működik az ABS. Elterjedt , hogy egy új akku megoldja a dolgot és túrára fel. Nos ebben az esetben ez nem működhetett, a kocka volt rossz, erre alapozva is vettem meg egy salgótarjáni kereskedőtől a motort. Veres István Dunakeszin ekkor bontott egy ilyen gépet, azonnal lecsaptam az ABS-re és két hét múlva már vittem is lábon hozzá. Másfél óra múlva vigyorogva úton voltam haza és azóta is teszi a dolgát. (Kétévente folyadékcsere kötelező!) A tömegét el kell fogadni és tisztelni. Egy éve volt nálam, amikor sikerült vele egy murvás helyen betakaróznom, vékony testalkatú vagyok, de idegből elsőre felállítottam. A gyári 90 paci nekem elég, a megálláshoz a fékek is jól teszik a dolgukat. Egyszer kellett első tárcsákat cserélni, kátyút fogtam - inkább harckocsi akadály volt - és vetemedtek a tárcsák. Szeretem a kanyarvadászatot , sokat járok ilyen helyekre, kitűnően teszi a dolgát, jól lehet döntögetni. Én Metzeller gumikat használok rajta, nem panaszkodom. Hosszú távon is kényelmesek az ülései. A boxer rezgése nem zavar, a hangja kifejezetten tetszik. Nem vagyok egy száguldozós típus, ritkán kap el a gépszíj, a végét sosem próbáltam ki. Fogyasztása csukló függő. Ha betartom a közúti közlekedés szabályait 5,4 l/100km, szerintem barátságos, 400km-t vidáman elbarangolok vele. Nem kell sokat gondolkodni előzés előtt. Szélvédelme példás, nekem nyáron sem okoz gondot a burkolat, nagyon szeretem a motoros plexit, sokat is van használatban. Az irányjelző kapcsolóra nem tudok mást mondani mint, hogy evolúciós zsákutca. A 3 doboza jól pakolható, bár a top case látszata ellenére kevés dolgot vesz fel. Ha lehet nem 95-ös benyát rakok bele. Telente lecsupaszítom, és rendbe rakom, ahogy minden nap végén is tisztába teszem. Mostanában piszkál a gondolat, hogy lecserélem egy 1200RT-re, ez a jövő zenéje. De az biztos, hogy maradok a boxernél.

Hibalista

- Fényszóró kapcsoló, hátsó főfékhenger

Ide hordtam szervizbe

Horváth István Vonyarcvashegy, remek szakember!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.