A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 100 R 1991 (980)

R 100 R 1991 (980) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

R 100 RT

Szöveges ítélet

Nem tökéketesen illik ebbe a kategóriába,de jobbat nem találtam.A gép 1986-os r80rt volt eredetileg,de az első német tulajdonos keveselte a nyomatékot, ezért 10000km-nél átalakítatta 1000ccm-re.Ahogy megszületett az új behozatali lehetőség,már hoztam is a gépet,azóta egyfolytában megyek vele.Mindig is ez volt az álmom,így kicsit elfogult vagyok,de nagyon ott van a Bömös.Ez egy fúl extrás változat kifordítható ködlámpákkal,kagylósított kézzel vart üléssel,stb.
Volt már néhány motorom előtte,de se a japánokhoz,se az olaszokhoz nem tudom hasonlítani.A váltó kicsit hosszú,de könnyen és pontosan jár.Az átalakításnál az áttételek maradtaka 80-é, így meglepően ugrik és nagyon könnyen pörög fel.A vége 180-nál van,de csak egyszer próbáltam ki.A szélvédelem pazar ésőben gyakorlatilag száraz maradok.A kardán és a boxer miatt érdekes oldalra mozgásokat érez az ember,de nekem tetszik.Lassú manőverezésnél sem zavaró a 230kg,valószínüleg a keskeny gumik is nagy szerepet játszanak a könnyed vezethetőségben.Az egyetlen komoly hibájának a hátsó doféket tartóm. Először azt hittem elolajosodott,de nem .Arra jó,hogy segít egy kicsit az első tárcsáknak,amik viszont nagyon pontos nyomásponttal,jó adagolhatósággal rendelkeznek.A műszerezetség teljes, minden működik.A pakolhatóság optimális a gyári dobozrendszernek és az egyébb pakoló helyeknek köszönhetően.Ideális túra motor.350-400km-t megy egy tankkal,ebben az intervallumban teljesen kényelmes.Autópálya tempónál is magabiztos, 130-ról még rendesen ellendül teljes terheléssel is.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Én

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.